magolia Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Noen som vet når HM sin høst/vinterkatalog blir sendt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 17. juli 2008 #2 Del Skrevet 17. juli 2008 Den ordinære katalogen er nok rett rundt hjørnet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Del Skrevet 19. juli 2008 Klærne ligger på hjemmesiden til HM, så det er bare å bestille derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 19. juli 2008 #4 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg fikk den igår :) Da blir den nok sendt ut til uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juli 2008 Hm, jeg har ikke fått den enda, men har lagt inn en bestilling på nettet. Kom det noen rabattkode med katalogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. juli 2008 #6 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper den kommer snart, alltid kjekt å se litt på høstmotene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 20. juli 2008 #7 Del Skrevet 20. juli 2008 Ligger på posten og beg å bli delt ut til mandag men alle får nok ikke samme dag.Tung å få med ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. juli 2008 #8 Del Skrevet 20. juli 2008 Jippiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 20. juli 2008 Ingen som har rabattkode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. juli 2008 #10 Del Skrevet 20. juli 2008 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 20. juli 2008 #11 Del Skrevet 20. juli 2008 Fikk min på fredag, syns det var mye kjedelig for kvinner, men forbausende stor del til menn. Heldige samboere Fulgte ikke noen rabattkode med denne katalogen, men det er vel naturlig da det er en helt ny kolleksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 21. juli 2008 #12 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei har dere fått katalogen i dag? jeg har bæret kataloger til jeg så "mannen med ljåen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. juli 2008 #13 Del Skrevet 21. juli 2008 Katalogen kom i dag i min postkasse ja, med en sånn "bestiller du innen en viss dato får du denne jakken"-kampanje. Ikke rabattkode som gir prosenter, men som gir den fleecejakka på kjøpet. (info tilo den som spurte om rabattkode fulgte med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #14 Del Skrevet 21. juli 2008 Er litt skuffet over høstens katalog. Var ingenting jeg hadde lyst på, forutenom ei kåpe. Var en del klær som så fine ut, men de var i akryl. Jaja, penger spart er penger tjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. juli 2008 #15 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg ble heller ikke imponert, dessuten kan jeg ikke fordra akryl/polyester osv, særlig ikke blandet med ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. juli 2008 #16 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har ikke sett så mye på det, mye fordi jeg egentlig er mest på jakt etter ammevennlige klær, og der var jo EN hel ammetopp inni den katalogen (i tre farger, men likevel...ikke det store utvalget) Store, tykke, deilige, høyhalsede gensre som jeg pleier se etter til høsten, de er ikke helt sånn ammevennlige tenker jeg meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. juli 2008 #17 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som vet når HM sin høst/vinterkatalog blir sendt ut? Fikk den i dag jeg! Ikke så mye fint som jeg hadde håpet på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. juli 2008 #18 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk også min i dag. Heldigvis var det ikke så mye som fristet meg denne gangen, for det kan fort bli dyrt av disse katalogene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 21. juli 2008 #19 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er faktisk enig med dere. Jeg har 4000 i gjeld hos dem.... - Og ELSKER H&M. Men det var skikklig skuffende! Tror ikke jeg blir å bestille i det hele tatt fra den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 22. juli 2008 #20 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg fikk den i går, men fant ikke et eneste plagg jeg hadde lyst på. Kjedelige farger og plagg, ekle materialer... Er dritt lei all akrylen hos H&M, så jeg handler nesten ikke der lenger. Hvordan blir man egentlig kvitt den fordømte katalogen igjen? Jeg har prøvd å si opp abonnementet flere ganger, men katalogen dumper ned i postkassen like fordømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå