Gå til innhold

HM høst/vinterkatalog

magolia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, jeg har ikke fått den enda, men har lagt inn en bestilling på nettet.

Kom det noen rabattkode med katalogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger på posten og beg å bli delt ut til mandag men alle får nok ikke samme dag.Tung å få med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min på fredag, syns det var mye kjedelig for kvinner, men forbausende stor del til menn. Heldige samboere :)

Fulgte ikke noen rabattkode med denne katalogen, men det er vel naturlig da det er en helt ny kolleksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katalogen kom i dag i min postkasse ja, med en sånn "bestiller du innen en viss dato får du denne jakken"-kampanje. Ikke rabattkode som gir prosenter, men som gir den fleecejakka på kjøpet. (info tilo den som spurte om rabattkode fulgte med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er litt skuffet over høstens katalog. Var ingenting jeg hadde lyst på, forutenom ei kåpe. Var en del klær som så fine ut, men de var i akryl. Jaja, penger spart er penger tjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller ikke imponert, dessuten kan jeg ikke fordra akryl/polyester osv, særlig ikke blandet med ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett så mye på det, mye fordi jeg egentlig er mest på jakt etter ammevennlige klær, og der var jo EN hel ammetopp inni den katalogen (i tre farger, men likevel...ikke det store utvalget)

Store, tykke, deilige, høyhalsede gensre som jeg pleier se etter til høsten, de er ikke helt sånn ammevennlige tenker jeg meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest missLady
Noen som vet når HM sin høst/vinterkatalog blir sendt ut?

Fikk den i dag jeg! Ikke så mye fint som jeg hadde håpet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også min i dag. Heldigvis var det ikke så mye som fristet meg denne gangen, for det kan fort bli dyrt av disse katalogene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig med dere. Jeg har 4000 i gjeld hos dem.... :sjenert:

- Og ELSKER H&M. :fnise: Men det var skikklig skuffende! Tror ikke jeg blir å bestille i det hele tatt fra den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den i går, men fant ikke et eneste plagg jeg hadde lyst på. Kjedelige farger og plagg, ekle materialer... Er dritt lei all akrylen hos H&M, så jeg handler nesten ikke der lenger.

Hvordan blir man egentlig kvitt den fordømte katalogen igjen? Jeg har prøvd å si opp abonnementet flere ganger, men katalogen dumper ned i postkassen like fordømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...