Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 16. juli 2008 #1 Del Skrevet 16. juli 2008 Sliter med vond lukt av klærne som har blitt tørket i tørketrommelen. Noen som har noen gode tips som kan hjelpe meg å bli kvitt dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 17. juli 2008 #2 Del Skrevet 17. juli 2008 Du har selvfølgelig tatt ut alt av gammel lo mm? Tror jeg har sett et eller annet a là tøymykner for tørketrommel, men har ikke sett mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 17. juli 2008 #3 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har samme problemet, med en vaskemaskin og tørketrommel i ett. Den har luktet vondt fra dag en, så det kan ikke ha noe med lo å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Del Skrevet 17. juli 2008 Gammel lo er så klart fjernet uten at dette hjelper. Som det ble nevnt her så vet jeg at der var en form for tøymykner til tørketrommel, men dette er maaange år siden jeg har sett noe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har samme problemet, med en vaskemaskin og tørketrommel i ett. Den har luktet vondt fra dag en, så det kan ikke ha noe med lo å gjøre... Vasker du på 90-95 grader avogtil? Det hjelper! Ellers kan man bruke eddik som skyllemiddel, eddik tar bort vond lukt. Og få våte klær ut av maskinen asap etter vask. (Evt. det tørkede tøyet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 17. juli 2008 #6 Del Skrevet 17. juli 2008 Har du sjekket om det er flere filter? Det kan jo være et filter der maskinen tar inn luft, som det sitter noe i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #7 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har rensket alle filtre. Gikk grundig til verks her en dag og rengjorde maskinen ned til minste detalj, men ikke noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaeline Skrevet 18. juli 2008 #8 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg også har samme problem, selv etter fjerning av gammel lo og rensing innvendig. Det jeg gjorde var og legge inn en sokk (som skal kastes) med brukt kaffegrut i (??) Det fungerer i kjøleskapet for fjerning av vond lukt og siden tørketrommelen ikke ble tatt ibruk pga. lukten prøvde jeg alt, også en skål med eddik.. Dette fungerte litt. Men om det har noe å si at jeg tørket en liten pose med lavendel og vasket grunnvendig i tillegg aner jeg ikke. Jeg var så desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Del Skrevet 30. september 2020 Noen flere tips til dette? Anonymkode: 54bc1...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg vasker den innvendig innimellom med eddikvann. Funker det😁 Anonymkode: 9c417...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå