Gå til innhold

Trynetillegg på KG?

Barbie

Anbefalte innlegg

Legger stadig merke til at enkelte får skrive omtrent hva de vil her inne,mens andre blir slettet over en lav sko! :evil:

Det er de "gamle kjenningene" som styrer showet her føler jeg,mens andre får på pukkelen for ingenting!

Dette gjelder både innlegg og avatarer.

Enkelte får hamre løs på andre,men forsvarer de seg blir de slettet..... :o

Flere som har lagt merke til dette?

:cry: Synes forumet var koseligere før jeg.. :cry:

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er meget koselig her innimellom.

Det er koselig med deg og avataren din også, Barbie. Jeg blir så lykkelig.

Men ja, hos enkelte blir det slettet over en lav sko. Spørs hvem som roper høyest på moddene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til det samme Barbie! Men det er koselig her innimellom da - ikke vet jeg om det var bedre før. Har ikke vært her så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som har observert det samme.

Rart ingen av "kjenningene" er inne og skriker opp her??? :o

Uansett,så er det trist.

Reglene burde gjelde for ALLE!

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så inside at jeg legger merke til det. En gjør det vel helst om en blir satt utenfor noe en helst vil være innenfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte får hamre løs på andre,men forsvarer de seg blir de slettet..... :o

Flere som har lagt merke til dette?

:cry: Synes forumet var koseligere før jeg.. :cry:

Barbie

Dette er en problemstilling som kommer opp annenhver måned året rundt. Slik vil nok enkelte føle det til tider, men hvis man skygget unna visse debattanter eller ikke tok mye av det som ble sagt her så forbanna det personlig, så vil nok kg være et koselig forum å være i. Jeg synes personlig at slike stråder som dette er med på å skape et viss negativ stemning her på kg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med forskjellsbehandling har vært oppe før. Nå skal jeg si dere noe rett fra levra:

Det spetakkelet som oppstår rundt en bestemt bruker her er dere selv med på å fyre opp under. Vi som skal holde orden her rekker ikke annet enn å slette og lukke slike ting. Gå i dere selv, og la være å hisse dere opp. Vi gjør så godt vi kan, ikke gjør gjobben vår verre enn nødvendig, for så å komme med slike påstander etterpå.

Forumet har vært stille og hyggelig lenge, er dere lei av å ha det slik?

Ta det rolig, og la oss gjøre jobben vår, så skal dere se det ordner seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har vært stille og hyggelig fordi visse personer har vært borte.

Jeg har stortrivdes de siste ukene, men jeg akter ikke lenger lukke øynene mine for urett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Takk Hege!! Det har ikke akkurat vært fredelig her inne i dag nei. Trives best når det er stille og hyggelig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.. Skjønner at dette er en veldig vanskelig problemstilling, men jeg syns ikke alltid at det er så lett å bare overse alt som blir skrevet her heller.

Mange av de som trenger råd, trenger råd om noe som ofte er veldig personlig, og sikkert utrolig vanskelig å skrive om. Noen ganger får disse personene utrolig frekke og ekle svar, som viker langt vekk fra tema.

Skal vi andre da ikke prøve å støtte den som har søkt om råd?

Skal vi ikke reagere når vi syns noen går veldig langt over streken?

Vi må da ha lov til å si ifra vi og.

Og det er faktisk veldig mange som har reagert på at det virker som om det er forskjellsbehandlig her. Det er faktisk et problem, som veldig mange av oss reagerer på. Det kan virke som om noen får lov til å skrive omtrent hva de vil her, mens andre ikke får lov til å uttale seg.

Vi må da ha lov til å protestere mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så send en mail eller pm til Hege eller noen andre og la oss få kikke på det. Ikke begynn å hakke løs på hverandre som om det var fullmåne... det er ikke en eneste tråd hvor dette har skjedd, og man faktisk har kommet frem til en god løsning.

Dette har vært oppe hundre ganger før - vi er ikke her 24/7 - men det er ikke ofte at ingen av oss er her. Se hvem som er her, og send en pm, så skal vi ordne opp i det hvis det er regelbrudd.

Å hyle høyest i en tråd hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så send en mail eller pm til Hege eller noen andre og la oss få kikke på det. Ikke begynn å hakke løs på hverandre som om det var fullmåne... det er ikke en eneste tråd hvor dette har skjedd, og man faktisk har kommet frem til en god løsning.

Å hyle høyest i en tråd hjelper ikke.

En gang oppfordret dere brukere til å legg inn tråd hvis de var uenig i noe eller de reagerte på noe. Det kan faktisk oppfattes som provoserende av noen og enkelte ganger kan en slik tråd utarte seg til det vanvittige spetakkel. Jeg sender allltid en pm hvis jeg lurer på noen eller reagerer på noe av den enkle grunn at det føles mest riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg forsøker å svare på alle henvendelser så fort som mulig. Kan jeg hjelpe gjør jeg det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg forsøker å svare på alle henvendelser så fort som mulig. Kan jeg hjelpe gjør jeg det. :)

Du er så flink så, Hege :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok at dette er et diskusjonsforum, og at man da diskuterer(duh) og ikke er enige.

Men sånn kakling og hakking på hverandre som det blir til tider(egentlig ganske flaue greier syns jeg..), så blir tråder selvfølgelig stengt.

Noen gager føles det kanskje "urettferdig", men moderatorene her er her faktisk frivillig, og har et liv selv.

Hadde man skulle vurdert hver ting til stammen hver gang så hadde det blitt en fulltids jobb...

(får vel ikke betalt heller gjør dere vel?!)

Syns mod. her inne er flinke jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og akkurat en slik tråd hadde jeg inne på "Personlige meldinger" i ettermiddag. Hvor er den nå? Borte........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...