Snilse Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Vi skal to uker til Lagos. Noen som har noen tips om hva vi bør se/gjøre/shoppe/ol? Vi har leie bil, så tar gjerne i mot tips langs hele kysten. Har med oss en liten tass også, så det må jo være noe han kan være med på og.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Djeez, nå trodde jeg du skulle til Lagos i Nigeria! Skulle bare advare deg, men nå får jeg si god tur i steden
Snilse Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Djeez, nå trodde jeg du skulle til Lagos i Nigeria! Skulle bare advare deg, men nå får jeg si god tur i steden He-he Takk!!
Gjest Gjest wondergirl Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Det kan være fint å ta en tur til Tavira - en veldig idyllisk by øst for Lagos - er noen år siden jeg var der, så jeg husker ikke helt hvor lang kjøreturen er. Der er det også en foss som man kan bade i - hør på turistkontoret, de vet veien dit. Nå vet ikke jeg hvor gammel småen deres er, men det er noen digre vann-fornøyelsesparker også der, ikke så langt fra flyplassen. Jeg synes sånt er fryktelig morsomt selv, men det var tilbud til både små og store barn. Badevannet kan være ganske kaldt i sjøen utenfor Lagos fordi de ikke har noen golfstrøm utenfor vestkysten av Portugal - kan være greit å vite om.
Gjest Gjest wondergirl Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Det kan være fint å ta en tur til Tavira - en veldig idyllisk by øst for Lagos - er noen år siden jeg var der, så jeg husker ikke helt hvor lang kjøreturen er. Der er det også en foss som man kan bade i - hør på turistkontoret, de vet veien dit. Nå vet ikke jeg hvor gammel småen deres er, men det er noen digre vann-fornøyelsesparker også der, ikke så langt fra flyplassen. Jeg synes sånt er fryktelig morsomt selv, men det var tilbud til både små og store barn. Badevannet kan være ganske kaldt i sjøen utenfor Lagos fordi de ikke har noen golfstrøm utenfor vestkysten av Portugal - kan være greit å vite om.
Snilse Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Tusen takk for tips Tavira skal sjekkes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå