Gå til innhold

Lagos

Snilse

Anbefalte innlegg

Vi skal to uker til Lagos. Noen som har noen tips om hva vi bør se/gjøre/shoppe/ol? Vi har leie bil, så tar gjerne i mot tips langs hele kysten. Har med oss en liten tass også, så det må jo være noe han kan være med på og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Djeez, nå trodde jeg du skulle til Lagos i Nigeria! Skulle bare advare deg, men nå får jeg si god tur i steden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeez, nå trodde jeg du skulle til Lagos i Nigeria! Skulle bare advare deg, men nå får jeg si god tur i steden :)

He-he :ler: Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest wondergirl

Det kan være fint å ta en tur til Tavira - en veldig idyllisk by øst for Lagos - er noen år siden jeg var der, så jeg husker ikke helt hvor lang kjøreturen er. Der er det også en foss som man kan bade i - hør på turistkontoret, de vet veien dit.

Nå vet ikke jeg hvor gammel småen deres er, men det er noen digre vann-fornøyelsesparker også der, ikke så langt fra flyplassen. Jeg synes sånt er fryktelig morsomt selv, men det var tilbud til både små og store barn.

Badevannet kan være ganske kaldt i sjøen utenfor Lagos fordi de ikke har noen golfstrøm utenfor vestkysten av Portugal - kan være greit å vite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest wondergirl

Det kan være fint å ta en tur til Tavira - en veldig idyllisk by øst for Lagos - er noen år siden jeg var der, så jeg husker ikke helt hvor lang kjøreturen er. Der er det også en foss som man kan bade i - hør på turistkontoret, de vet veien dit.

Nå vet ikke jeg hvor gammel småen deres er, men det er noen digre vann-fornøyelsesparker også der, ikke så langt fra flyplassen. Jeg synes sånt er fryktelig morsomt selv, men det var tilbud til både små og store barn.

Badevannet kan være ganske kaldt i sjøen utenfor Lagos fordi de ikke har noen golfstrøm utenfor vestkysten av Portugal - kan være greit å vite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...