Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #21 Skrevet 18. juli 2008 Husk at hår ettersigende vokser fortere når man er forelsket
Kake-brura Skrevet 19. juli 2008 #23 Skrevet 19. juli 2008 Et godt tips! Ølgjærtabletter hjelper. Jeg tar det når før bryllupet + masse hårkur for å gjøre det sterkere til oppsettinga
LukaFrost Skrevet 20. juli 2008 #25 Skrevet 20. juli 2008 Hva godt fører det med seg å bli grinete? Godt mulig det ikke hadde ført noe godt med seg, mne det hadde vært min naturlige reaksjon. Det fører heller ikke noe godt med seg å skamklippe noen før bryllupet. Det som har skjedd har skjedd. Pass på å få en god frisør som gjør at den korte frisyren ser bra ut. Og 6 uker er faktisk nok til å få tilbake en anstendig manke hos de fleste menn. Ikke hos samboeren min.
Gjest Trådstarter her igjen Skrevet 21. juli 2008 #26 Skrevet 21. juli 2008 Ikke hos samboeren min. Sambo har fortsatt ikke fått igjen særlig mye hår enda.... Jeg er litt engstelig nå da. Søren heller. Lurer på hvordan det blir på bryllupsdagen. :gråte:
LukaFrost Skrevet 21. juli 2008 #27 Skrevet 21. juli 2008 Du har min fulle medfølelse. Hva slags menn er det som skamklipper kompisen før bryllupet hans? De kan umilig være gift selv eller skjønne hvor mye den dagen betyr. Det er bare så utrolig respektløst. Man gjør bare ikke sånn!
Gina T Skrevet 21. juli 2008 #28 Skrevet 21. juli 2008 jeg hadde blitt utrolig skuffet .. det er bra du tar det så fint!
Gjest ts igjen Skrevet 21. juli 2008 #29 Skrevet 21. juli 2008 De som gjorde det er ikke gift nei. Jeg merker at jeg har lyst til å sørge for at de blir klipt på sitt utr lag. men da synker jeg jo like lavt da... Jævlig irriterende. Sambo har så tykt fint hår, med litt krøller. Nå er det bare kort og piggete, og dessuten stikker det når jeg koser med ham. Må bare ikke tenke på det, men det er ikke så lett. Nervene begynner komme, så alt av bekymringer kommer liksom nå da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå