Gå til innhold

Utdrikningslag og barbering....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Hva ville du sagt dersom mannen din ble skampklipt i utr laget sitt, slik at han måtte barbere ALT dagen etter? 6 uker igjen til bryllupet?

Skal sies at jeg ikke reagerte så ille på det. Satser på at det vokser ut igjen. Både han og jeg ønsker at han skal ha noen cm hår, slik at han får en sveis til bryllupet. Det er vel ikke sikkert at håret rekker vokse så mye, men det får jeg nesten bare vente å se på, tenker jeg.... Det er klart, blir mannen min seeendes ut som en 17 åring med nazistfrisyre på selve dagen, blir jeg jo litt sur da.... Men som sagt, jeg får ikke gjort noe med det. Bare vente å se.

Men det er endel som reagerer på at det ble gjort.... Som sier til meg at de hadde blitt forbanna.

Men, jeg får jo ikke gjort noe med det nå uansett da....

Hva hadde du tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din kunne vel sagt nei hvis han ikke ville.

Skrevet

jeg hadde blitt fryktelig skuffet over min fremtidige mann og hans venner om de hadde gjort noe sånt.... Men vil ikke legge all skylden på vennene, han må jo ha vært med på det selv også... så da får han vel takle konsekvensene...

Er jo ingen garantier for hvor fort håret vokser ut igjen... kjedelig å være misfornøyd med utseende den dagen all oppmerksomhet er rettet mot en...

Men man får jo ikke gjort så mye med det nå...

Kjøp noen b vitamin tabletter på apoteket, det skal visst nok hjelpe håret å gro...

Gjest ts igjen
Skrevet

Mannen var drita full da de gjorde det.

Han sier han sa nei. Men hvorvidt det er helt sant, aner jeg ikke. Men han insisterer på at han sa at jeg kom til å bli forbanna og at han ikke ville de skulle gjøre det. Men alle var vel godfulle da. Det var skikkelig stygt, masse striper på kryss og tvers, laget diger måne, og farget det blått. Hmm.

Uansett er jeg ikke sur på han for det. Han trodde aldri i verden at de skulle gjøre noe sånt da.

Ikke jeg heller. hadde ikke tenkt på det. Rakk ikke bekymre meg for det gitt ;-D

Egentlig er jeg ikke sur altså. Men det er som sagt flere som reagerer på det. At de kommenterer at jeg ikke er sur. Noen har tilogmed sagt at dersomd et var deres bryllup ville de nektet vedkommende leke-frisør adgang til bryllupet.... Hmm.

Ville bare høre hva dere hadde sagt jeg.

Jeg gidder ikke være sur på kjæresten min iallefall.

Skrevet

Først må jeg bare få si at jeg er kjempeimponert over deg! Du tar dette svært rolig, og det er bra. Er jo ikke noe man får gjort nå allikevel. Og heldigvis var det mannen, og ikke du som endte opp med stygg frisyre :fnise:

Jeg hadde nok blitt skikkelig forbanna, og latt hele gjengen få en skikkelig skyllebøtte. Så hadde jeg sladret til svigermor som hadde gitt gjengen en SKIKKELIG skyllebøtte :nei:

Men å nekte noen å komme i bryllupet er for drøyt for min del. Ha en fantastisk flott dag! Håret vokser nok litt ut, men jeg tror ikke han får gjort noe særlig ut av det. Vokser ikke hår ca. 1 cm i mnd? Ja ja, gift blir dere, og det er det viktigste!

Skrevet (endret)

Må si at du tar dette veldig pent! Jeg hadde klikket for å si det mildt!! (men så er jeg frisør da..)

Jeg vet faktisk om noen dette også skjedde og da ble forloveren til mannen nektet å komme i bryllupet. Han hadde blitt bundet fast i en stol, selvfølgelig dritafull..og blitt barbert i blinde. Må bare få si at det er det mest barnslige jeg har hørt om.. Gutter kan være så utrolig korttenkte..

Endret av LilleEkorn
Skrevet

Takker for hyggelige tilbakemeldinger!

Jeg sendte mms til svigermor dagen etter ja, hehe. Hun ble sintere enn meg ;-D

Jeg håper jo håret vokser ut. Han er enda kjekkere med litt mer hår....

Menn er ganske korttenkte ja. Hehe.

Jeg kan liksom ikke nekte folk å komme heller. Dessuten vet jeg jo ikke HVEM som gjorde det heller. De skylder på hverandre, ikke sant.... Og mannen min vet ikke.... Men de fleste gutta har sagt unnskyld faktisk. Til meg, det er jo til ham til burde si det da.

De veit jeg er en krutttønne, så de var vel redde for at jeg skulle klikke totalt, hahaha.

Håper ikke dere opplever dette. Ikke sånn kjempe morro ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

Da hadde jeg blitt ganske sinna tror jeg. Men kjæresten min har langt, bølget hår og da. Veldig vakkert! Funderte på hvem sitt hår det kan sammenlignes med, og fant dette bildet som ikke er så ulikt hans hår: http://blog.movietops.com/wp-content/uploa...o_banderas1.jpg

Det er enda litt lenger og litt lysere... Alle vet at jeg synes håret hans er helt fantastisk, og at jeg blir litt trist hver gang han skal til frisøren for å klippe vekk litt. :fnise: Han er fornøyd selv også, så jeg ville sett på det som utrolig respektløst å barbere håret hans... Tror ingen av kameratene hans ville tenkt på å gjøre noe sånt engang.

Men noen gutter jeg kjenner, har fått håret barbert av på diverse festligheter og de har hatt ganske kort hår fra før som fort er tilbake i normalen igjen. Det synes jeg ikke er så forferdelig... Synd at sånt skjer rett foran brylluppet, men nesten skallete menn kan da være ok det og? http://static.flickr.com/104/311060178_947b642365.jpg

Skrevet

Det hadde jeg ikke likt, nei. Min forlovede har laangt hår... Men jeg har jo sett ham snauklippa før, og han ser bra ut sånn også. Men jeg er så glad i det lange håret :) Men jeg kunne jo ikke blitt sint akkurat. Det er hans hår og han får gjøre hva han vil. Men jeg vet at han pr. idag ikke har noen ønsker om å klippe det bort :) Og utdrikningslaget hans har allerede vært, så jeg slipper å bekymre meg for det!

Skrevet

Jeg hadde blitt så forbanna, jeg tror jeg hadde klikka fullstendig og kjefta på alle som var på det utdrikningslaget. Er det mulig??? Jeg trodde ikke normale mennesker ødela så mye uansettt hvor fulle de måtte bli. Ærlig talt, bildene fra bryllupsdagen skal man ha resten av livet.

Gjest LindaKristin
Skrevet
Takker for hyggelige tilbakemeldinger!

Jeg sendte mms til svigermor dagen etter ja, hehe. Hun ble sintere enn meg ;-D

Jeg håper jo håret vokser ut. Han er enda kjekkere med litt mer hår....

Menn er ganske korttenkte ja. Hehe.

Jeg kan liksom ikke nekte folk å komme heller. Dessuten vet jeg jo ikke HVEM som gjorde det heller. De skylder på hverandre, ikke sant.... Og mannen min vet ikke.... Men de fleste gutta har sagt unnskyld faktisk. Til meg, det er jo til ham til burde si det da.

De veit jeg er en krutttønne, så de var vel redde for at jeg skulle klikke totalt, hahaha.

Håper ikke dere opplever dette. Ikke sånn kjempe morro ;-)

Hihi..ja,da ble de overrasket da! Jeg hadde nok klikka maks...Blitt ganske sur på kompisene. Det er utrolig dårlig gjort da,ikke en morsom spøk spør du meg! Skal tross alt være fine på dagen og på bryllupsbildene,de er jo minnene du har for alltid om den deiligste dagen:)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns det var en veldig merkelig og barnslig ting å gjøre. Det er jo ingen krise, men det er tåpelig å legge opp til noe sånt, syns jeg, hvis det ikke er en fyr som pleier å ha snauklipt skalle. Det er jo greit å se noenlunde ut som seg selv på bryllupsbilder osv. Men jeg hadde blitt mest irritert av påfunnet, og jeg syns folk burde holde seg for gode for sånt i voksen alder.

Mannen min kom hjem med en stor skramme i ansiktet da han hadde vært i utdrikningslag (og jeg med en kul i bakhodet forøvrig, men noe som uansett ikke syntes gjennom mitt monsterhår), og det var helt ok at han hadde noen uker til å heles. Men for jeg som aldri har drukket ut noen før, fremstår det altså som tydelig at det ikke er lett å komme seg gjennom dette uten mén. ;) Moralen er visst å legge laget så langt unna bryllupet som mulig, så man har mulighet til å komme seg...

Gjest Gjest
Skrevet

Hva om du tar hevn og utpå kvelden i bryllupsfesten lager til en selskapslek hvor de skyldige selv blir skamklipt :eeeh:

Jeg hadde blitt drittsur om mannens kompiser hadde funnet på dette i utdrikningslaget. Kroppshåret hadde vært greit, men det på hodet skal være der :fnise:

Gjest Gjest_SØTA_*
Skrevet
Hva om du tar hevn og utpå kvelden i bryllupsfesten lager til en selskapslek hvor de skyldige selv blir skamklipt :eeeh:

Jeg hadde blitt drittsur om mannens kompiser hadde funnet på dette i utdrikningslaget. Kroppshåret hadde vært greit, men det på hodet skal være der :fnise:

Så ille er det vel ikke. Håret vokser jo ut igjen, og om 20 år vil vi uansett le av hvor stygg bruden var på håret (jamfør 80-tallet tupert permanent, lekkert ikke sant!). Ingen som bryr seg om åssen brudgommen ser ut!

Synes trådstarter tar det kjempefint. Jeg ville bare ledd med. Det er jo ikke noe annet å gjøre (extensions blir vel litt over the top :fnise: )

Skrevet

Dette synes jeg er en knall ide :fnise:

Gjest Nishiki
Skrevet

Nei, hva skal man si. Jeg hadde nok blitt litt grinete, men håret vokser ikke fortere om man kjefter.

Gjest *Ulla*
Skrevet
Nei, hva skal man si. Jeg hadde nok blitt litt grinete, men håret vokser ikke fortere om man kjefter.

Så sant, så sant.

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg hadde blitt sjokka, men tror ikke jeg hadde giddi å bli sur. Hva skulle det vært godt for? Tre uker til bryllupet, det rekker jo å vokse. Men så liker jeg mannen min med kort-kort hår, også.

Skrevet

Jeg hadde blitt alvorlig grinete om min kjære hadde blitt skamklipt rett før bryllupet. Noen hadde nok fått seg en på tygga ved neste anledning. Min kjære har nemlig halvlangt hår og det kler han bedre enn kort hår.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva godt fører det med seg å bli grinete?

Det som har skjedd har skjedd. Pass på å få en god frisør som gjør at den korte frisyren ser bra ut. Og 6 uker er faktisk nok til å få tilbake en anstendig manke hos de fleste menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...