Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har du prøvd det meste innen hårprodukter og endelig funnet det rette som gjør håret ditt fint?

Har prøvd mange forskjellige hårprodukter, både fra frisør og dagligvare, men klarer ikke å finne noe som får håret mitt blankt, skinnende og fint... Har fall, og fra midten av håret og ned er håret alltid tørt. Har også mye småhår (som etter at man har gått i regn) som er veldig lite fint:( Synes ikke frisør-produkter er noe særlig bra, men tar gjerne imot tips om det også. Er den noen som har gode tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cathena
Skrevet

Jeg har prøvd mye, men ender alltid tilbake på Redken Extreme, eller Bed Head Tigi sin oransje serie, den dufter himmelsk og håret blir nydlig! Jeg har slitt langt hår, så jeg må ha produkter som er oppbyggende.

Jeg merker svært god forskjell på butikkprodukter og frisørprodukter, med de jeg kjøper i butikken blir håret utrolig fort fett og det legger seg bare flatt og ekkelt. Men det kan jo være hårtypen min ògså.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har prøvd mye, men ender alltid tilbake på Redken Extreme, eller Bed Head Tigi sin oransje serie, den dufter himmelsk og håret blir nydlig! Jeg har slitt langt hår, så jeg må ha produkter som er oppbyggende.

Jeg merker svært god forskjell på butikkprodukter og frisørprodukter, med de jeg kjøper i butikken blir håret utrolig fort fett og det legger seg bare flatt og ekkelt. Men det kan jo være hårtypen min ògså.

Takk for svar og tips:) Skal prøve å få testet ut disse... Håper jeg finner noe som passer håret mitt;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det forresten Moisture Maniac eller Self Absorbed du bruker?

Skrevet

Har prøvd det meste, men det eneste som fungerer for meg for tiden er, tro det eller ei, er gode, gamle Head & Shoulders 2-in-1 kjøpt på Rema...

Skrevet

Jeg varierer litt, men Bed Head Dumb Blonde har vært favoritten lenge. Hva som funker kommer jo veldig an på hårtypen, så det er vanskelig å anbefale noe for andre..

Gjest Cathena
Skrevet
Er det forresten Moisture Maniac eller Self Absorbed du bruker?

Self Absorbed! :) tror jeg skal kjøpe nye nå, jeg hopper litt frem og tilbake fra Redken og Tigi. Jeg bare tenker på duften, hæææærlig! :rødme: Åsså blir det så blankt! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker Joico.... denne serien : http://www.joico.com/product/detail.php?CatID=17

Jeg bruker shampoen, balsamen, den øverste kuren, og den gjennomsiktige flaske lenger ned på siden.

Jeg har prøvd utrolig mange serier da jeg har sensitiv hodebunn og rett og slett får åpne sår av feil produkt.

Det eneste utenom denne serien jeg tåler er faktisk head and shoulders tro det eller ei...

Skrevet

På håret mitt virker frisørshampoo best. Men virker som om håret liker at jeg varierer. Så bruker Redken (all soft), Kerastese (orange-normalt hår) og Bed Hair (moisture mainiac)

Men for å få skinnende, nydelig hår må jeg frem med et oljebasert produkt og rettetanga eller hårføneren. Redken sin olje er bra, men har også brukt fructis sin. Da blir resultatet fantastisk glatt, skinnende, mykt hår. Men har langt noe tørt hår, dette vil nok ikke funke på en fetere hårtype.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...