Snilse Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Vi har nylig begynt å bruke babycomp som prevansjon. Og den blinker for gutt og for jente, altså når i måneden det er mer sansynlig å få det ene enn det andre. Men det er motsatt av hva de andre kjerringrådene sier. Noen som har brukt babycomp og fått det kjønnet som den sier? Eller ikke fått det? Er bare litt nysgjerrig fordi den er motsatt... Om man kan stole på disse kjerringrådene er en annen sak...
Chiquita Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Og hvordan blinker den da, i forholt til kjerringrådene? BC bygger rundt prinsippet på at guttesædceller svømmer raskere, men også dør raskere, mens jentesædceller svømmer saktere men lever lengre. På denne måten vil sex nært opp til eggløsning gi større sjanse for gutt, mens sex noen dager før eggløsning gir større sjanse for jente...
Chiquita Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Dette stemmer også overrens med det første kjerringrådet jeg fant da jeg søkte Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere.
Snilse Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Og hvordan blinker den da, i forholt til kjerringrådene? Den blinker først gutt, så jente om jeg ikke husker feil. Som sagt akkurat begynt med dette. Jeg bare spør på bakgrunn av hva jeg har lest andre skriver om dette. At den er motsatt. Men jeg har ikke sett at noen har bekreftet at de har fått det som den blinker for, heller ikke at de ikke har fått det. Bare litt nysgjerrig jeg da, om det er noe i det i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå