Gå til innhold

Videoklipp av skremt unge...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For noen år siden så jeg et videoklipp på nettet. En liten gutt satt foran en dataskjerm, og så på et fredfult bilde på sin dataskjerm hvor det plutselig dukket opp et monster, muligens med høy, ekkel lyd også...

Husker det ble diskusjoner da folk så dette videoklippet, for den lille gutten blir vettskremt og så står en mann (pappaen?) og ler av dette.

Noen som husker hvor videoen lå, og som har link til den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Var det ikke dette spillet?

Fy faen! Jeg visste at det ville komme et stygt bilde, og satt der og forberedet meg på det... Men skvatt fordet:p

Nei, det var ikke et spill. Husker ikke om det var samme bilde som jeg så, der en bil kjørte på en vei med skog og fjell rundt. Koslig musikk, og så plutselig dukker et jævlig monster opp på skjermen. Fantes mange sånne videosnutter på den tiden.

Gjest Heloise
Skrevet
Fy faen! Jeg visste at det ville komme et stygt bilde, og satt der og forberedet meg på det... Men skvatt fordet:p

Nei, det var ikke et spill. Husker ikke om det var samme bilde som jeg så, der en bil kjørte på en vei med skog og fjell rundt. Koslig musikk, og så plutselig dukker et jævlig monster opp på skjermen. Fantes mange sånne videosnutter på den tiden.

Har fått det klippet i en mail selv. Skal forestille en bil-reklame, og så dukker heksa opp og skriker. Hva er du ute etter TS? Klippet som skremte eller klippet av gutten? :)

Gjest dalieo
Skrevet

Jeg hater slike skremselsfilmer :spy:

Her er en video av en far som skremmer sønnen sin, men vet ikke om det er den du tenker på. Det finnes mange av de.

Skrevet

Slike foreldre burde faen meg vært fratatt omsorgen!

Skrevet

Jeg har også sett det klippet, og andre klipp. Jeg blir skikkelig skremt selv, og jeg er enig med Brunhilde at slike foreldre skulle ikke fått lov til å ha barn - i hvertfall ikke internett...

Det er mye skummelt på Youtube - jeg satt med treåringen min på fanget og lette etter morsomme barnetegnefilmsanger og fant en som så fin ut. En kjent sang, og jeg sang med.

På slutten kom det jævelige skriketrynet... Jeg skvatt så fælt og fikk dekket for øynene til treåringen, men opplevelsen satt igjen i meg en stund.

Skrevet

Nå er ikke jeg bedre enn at jeg begynte å le. Stakkar liten

Gjest Gjest
Skrevet
Her er en video av en far som skremmer sønnen sin, men vet ikke om det er den du tenker på. Det finnes mange av de.

Nei, ikke den. Ungen var mye mindre, litt derfor endel folk reagerte kraftig da de så det.

Har fått det klippet i en mail selv. Skal forestille en bil-reklame, og så dukker heksa opp og skriker. Hva er du ute etter TS? Klippet som skremte eller klippet av gutten? :)

Klippet av gutten som ble skremt.

Husker jeg syntes det rett og slett var veldig på grensa til barnemishandling da jeg så det... Og vil se det igjen for å se om det var så ille som jeg husker det.

Gjest StockDama
Skrevet

Det er nå å ta litt hardt i =p

Skrevet
Det er nå å ta litt hardt i =p

Er det egentig det? Sier ikke det at en far kan utsette barnet sitt for noe slikt for så å le av redselen noe om at denne faren ikke er egnet som omsorgsperson?

Jeg kan love at den som hadde utsatt min unge for noe slikt hadde vært ille ute og kjøre om jeg hadde fått kloa i vedkommende!

Skrevet
Er det egentig det? Sier ikke det at en far kan utsette barnet sitt for noe slikt for så å le av redselen noe om at denne faren ikke er egnet som omsorgsperson?

Jeg kan love at den som hadde utsatt min unge for noe slikt hadde vært ille ute og kjøre om jeg hadde fått kloa i vedkommende!

Oj, da burde jeg aldri få unge. Ingenting er jo morsommere en folk som blir skremt av slike klipp, unger eller voksne.

Skrevet
Oj, da burde jeg aldri få unge. Ingenting er jo morsommere en folk som blir skremt av slike klipp, unger eller voksne.

Nei, hvis du tenker slik, så bør du kanskje vurdere om du egner deg til å ha barn.

Skrevet

Og det syns jeg er rimelig hjerterått av deg. Kunne du virkelig vist et sånt klipp for en unge og ledd av redselen til ungen etterpå?

Skrevet

Brunhilde, hvis du skal legge liste på DET nivået når det gjelder å ta fra folk ungene... Vel... Da trenger Norge mange mange flere fosterhjem.

Greit at man ikke gjør slikt mot små barn, men å ta ungen fra foreldrene... Kom an :)

Skrevet
Brunhilde, hvis du skal legge liste på DET nivået når det gjelder å ta fra folk ungene... Vel... Da trenger Norge mange mange flere fosterhjem.

Greit at man ikke gjør slikt mot små barn, men å ta ungen fra foreldrene... Kom an :)

Så du syns det er OK å mishandle barn psykisk? Skremmende....

Gjest StockDama
Skrevet
Så du syns det er OK å mishandle barn psykisk? Skremmende....

Det er da virkelig forskjell på å spille en spøk på noen og å mishandle noen psykisk.

Så om man kjøper en av de klassiske jack in the box til en unge som aldri har sett en før, og de blir skremt av at den lille klovnen hopper ut, så mishandler man ungen sin?

Jeg kan skjønne om du mener at det er psykisk mishandling om faren skremmer livet av ungen sin hver eneste dag. Men en liten spøk skader ikke..

Gjest *Mim*
Skrevet

Man ler ikke av et lite barn som blir skikkelig redd. Punktum.

Skrevet
Nei, hvis du tenker slik, så bør du kanskje vurdere om du egner deg til å ha barn.

Bra jeg aldri skal ha noen da ;)

Skrevet

Såkalte "practical jokes" kan være morsomme, men jeg fikk vondt i magen av akkurat dette klippet må jeg innrømme. Men å gå så langt som å si at man bør bli fratatt barn bare basert på en slik hendelse ser jeg ikke grunnlaget for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...