Gjest Nohas ark Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei. Sønnen min på 3 år har fått lyske brokk. Han skal opereres. Er det noen som vet om det er lang ventetid på sånt? Hvor lang tid tar det etterpå før han kommer seg? Det nærmer seg jo sommer nå og vi skal til syden om 6 uker. Fint hvis noen har mulighet til å svare. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Vår ene sønn hadde lyskebrokk da han var bare noen måneder gammel. Det er ca 11 år siden, så jeg greier ikke å huske hvor lang tid det tok før vi fikk tid for operasjon. I alle fall var det veldig greit, ingen komplikasjoner i det hele tatt, og ingen problemer med brokk etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei. Ventetiden på denne typen operasjoner varierer en del fra sykehus til sykehus. Vet ikke hvor i landet dere bor, men dersom du går inn på denne linken finner du en oversikt over ventelsitene ved de forskjellige sykehusene. www.sykehusvalg.net/sidemaler/Ventetider.aspx?id=2005 Lykke til med operasjonen. Det er hen enkel operasjon og barnet ditt vil føle seg stort sett i toppform med en gang. Min ene sønn som nå er 10 år tok lyskebrokkoperasjon som treåring og han var i full fres nesten med en gang. Stingene ble tatt etter noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei! Jeg hadde lyskebrokk og måtte operere når jeg var ca 5 år gammel.Det var lang ventetid tror jeg,så jeg tror jeg ble operert på privat klinikk... Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå