Gå til innhold

Blitzblank

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Kvinneguidens erotiske butikk selger de en hårfjerningskrem som de kaller Blitzblank. Er det noen som har erfaring med denne kremen? Kan man bruker den i underlivet, begynner å bli lei av barbering...icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den er laget tiltenkt bruk i underlivet. Jeg bruker den regelmeeig og den fungerer veldig bra for meg. Bare smør på og vent en stund før du gnir det hele av med en klut i dusjen. Kjapt og enkelt. To tips:

Det er mulig at du må la kremen virke lengre enn det som står på pakningen. Ellers forsvinner ikke alt. OG: IKKE ha sex med en gang du har brukt den. Hvis du får sæd der du har brukt den spesielt på "trekanten" svir det VELDIG ! OG du risikerer og få sånne ulekre "kviser" Men det går bra etter en stund! Bare kjøp den du! Jeg er ihvertfall kjempefornøyd! 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg er også virkelig lei av å barbere meg...

Problemet er at det begynner jo å vokse ut igjen bare etter noen timer føles det som.

Det jeg lurer på er om denne kremen tar hårene lenger inne med roten slik at man ikke trenger å bruke den daglig.

Og hvor ofte kan en bruke den.

Er det noen med erfaring fra den som kan svare ....

Hilsen lille trille

Skrevet

Jeg synes ikke den var noe særlig. Pes å måtte la den virke så lenge osv. Hva skal man finne på i 45 min. mens man har fullt av hårfjerningskrem mellom bena?

Synes hårene vokste like fort ut igjen (og jeg har ikke spesielt mye hårvekst).

Barbering er pes, men dette var mere pes synes jeg.

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Skrevet

Dette vil jeg si var interesang lesing... Noen flere som har mer utdypende innsikt?

(Hehehe, dette var litt av en settning)12

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Den blitzkremen lukter jo dessuten fælt, men barbert/glatt hud er jo svært sexy, da.... icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd det meste av hårfjerningskremer og denne Blitzblank har gitt meg større allergisk reaksjon enn noen annen. Smurte den på og kjente raskt at det begynte å prikke i huden så jeg vasket den av. Gudskjelov prøvde jeg bare på leggene, for nå er de hovne som tømmerstokker, fulle av røde prikker som klør og jeg ser ut som en kjøttkake. Anbefales altså ikke - jeg skal fortsette med barberingen, jeg..

Skrevet

Blitzblank funket ikke på meg heller, og jeg har ikke såå mye hårvekst. Og du får ikke gjort noe i de 45 min du minst må ha det mellom bena. Og det lukter vondt. Bortkasta penger, er min erfaring.

catzy

Skrevet

Takker for mange svar... Ser at det er veldig delte meninger ang. Blizblank og var heller ikke klar over at du måtte vente i 45 min. før den virket.... Helt utrolig.

Er det noen som har andre anbefalinger å komme med, foruten barbering. Personlig synes jeg barbering er et herk, men vil jo gjerne være "blank" da. icon_smile.gif

Skrevet

må si meg enig med de som ikke var fornøyd, den tok nesten ingenting på det 20 minuttene det står på pakken at du må vente

det er noe jeg ikke kjøper igjen, holder meg til høvelen...12

• 8 år senere...
Skrevet

Tror den er laget tiltenkt bruk i underlivet. Jeg bruker den regelmeeig og den fungerer veldig bra for meg. Bare smør på og vent en stund før du gnir det hele av med en klut i dusjen. Kjapt og enkelt. To tips:

Det er mulig at du må la kremen virke lengre enn det som står på pakningen. Ellers forsvinner ikke alt. OG: IKKE ha sex med en gang du har brukt den. Hvis du får sæd der du har brukt den spesielt på "trekanten" svir det VELDIG ! OG du risikerer og få sånne ulekre "kviser" Men det går bra etter en stund! Bare kjøp den du! Jeg er ihvertfall kjempefornøyd! �12

Hva vil si med en gang du har brukt den; Hvor lenge må en vente med å ha sex for å ikke få disse problemene?

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har prøvd blitzblank en gang, og det ble med den ene gangen. Jeg lot den virke lenge (minst 20-30 minutt, holdt på å kjede vettet av meg), men måtte gi meg når det begynte å svi. Da var bare noen få hår begynt å gå i oppløsning, så jeg endte opp med flekkvis hårfjerning. For ikke å snakke om den grusomme lukta.

Barbering er litt tungvint, men jeg foretrekker barberhøvelen foran blitzblank. Lukter bedre, går fortere og det er tross alt bedre med nupper enn kraftig allergisk reaksjon (som kan komme plutselig etter flere ganger bruk). Hvis man bruker god barberkrem/skum, alltid har nye barberblad og roer ned huden med f.eks. dildorens (spritgele) etterpå, så funker høvelen meget bra til dette bruket synes jeg :)

Skrevet

Jeg vokser så mye jeg klarer og barberer resten. Får meg ikke til å kjøre full brazilian, men synes det er kjempegreit å ta utenfor bikinilingen med voks, da det tar fint lang tid før det vokser ut igjen.. Burde nok våge meg på full brazilian, men det gjør så j*vla vondt selv utenfor/på grensen til det aller helligste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...