Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Som så mange andre skal vi til Danmark og i den sammenheng ønsker jeg å shoppe litt både til barna og til meg selv. Vi skal til Lalandia, besøke København og Legoland og mest sannsynligvis Skagen.

Noen som kan anbefale barnebutikker med god dansk design? Og så er jeg på desperat jakt etter en svart jakke og kanskje noe annet fint men i litt større str, noen som vet om noen butikker?

Ellers lurer jeg på hvordan dere ordner med sim kort og mobil i Danmark. Hva er det lureste å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Som så mange andre skal vi til Danmark og i den sammenheng ønsker jeg å shoppe litt både til barna og til meg selv. Vi skal til Lalandia, besøke København og Legoland og mest sannsynligvis Skagen.

Noen som kan anbefale barnebutikker med god dansk design? Og så er jeg på desperat jakt etter en svart jakke og kanskje noe annet fint men i litt større str, noen som vet om noen butikker?

Ellers lurer jeg på hvordan dere ordner med sim kort og mobil i Danmark. Hva er det lureste å gjøre?

heia ja ang sim kort kan jeg svare du trenger ikke gjøre noe lengre.om du har 30 kr på kortet så virker den men ringer noen deg må du bet mellomlegget.og da går kronene fort så lurt å fylle på litt om du skal bli ringt eller ringe mye.god tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...