Gå til innhold

Jeg har vært utro..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg, som alltid har tenkt at jeg aldri noensinne vil være utro, har nå vært nettopp det. I går og i dag har jeg møtt en annen mann på et hotellrom her i byen og hatt sex med han. Ikke samleie, men jeg har sugd han, svelget sæden hans, kosa med han, kysset han. Og jeg har virkelig, virkelig hatt lyst til å ha sex med han, og hadde jeg kunnet hadde jeg hatt det. Jeg har kommet hjem til samboeren min, kysset han, med rester av en annen manns sæd i munnen, med en annen manns sæd klint utover magen min. Og jeg har ikke dårlig samvittighet. HVORFOR har jeg ikke dårlig samvittighet?

Jeg elsker mannen min, men sexlivet vårt er ikke-eksisterende. Vi har vært sammen i fem år, og i løpet av disse årene har jeg har en to-tre nett- og sms-flørter som jeg har "grisesnakket" med. Han jeg er utro med er en av disse. Jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg kunne gjøre noe sånt, men nå sitter jeg altså midt oppi det.

Jeg har ikke dårlig samvittighet overfor mannen min. Jeg vil virkelig ha det, men jeg det ikke. Jeg kan ikke forstå hva det betyr. For jeg elsker han virkelig, jeg har utrolig lyst på han, ingen kan gjøre meg så kåt som det han kan, og ingen kan få meg til å føle meg så bra som det han kan.

Jeg vil føle at jeg ikke vil tilbake til denne andre mannen i morgen, men jeg vil det.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Mest for å bare få noen meninger, regner jeg med.

Skulle så gjerne vært sympatisk med deg. Men jeg må ærlig innrømme at jeg synes du er et dårlig menneske. Sorry

Videoannonse
Annonse
Gjest mann25
Skrevet

Det førte jeg tenker når jeg leser dette er: hore. Komme hjem med trynet fullt av en fremmed manns sæd? Fy faen du har lite respekt både for deg selv og mannen din.

Hvis du virkelig driter så mye i mannen din så slå opp heller? Han fortjener en mye bedre kvinne enn deg.

Skrevet

TS: For det første - du har hatt sex med en annen - sex er mye mer enn bare samleie.

Deretter - tror du må stikke fingeren i jorda og ta ansvar for livet ditt. Det er ikke akseptabelt å ta den lettvinte utvegen med å være utro.

Så lenge du velger å være i et forhold så må du også ta de "begrensningene" det fører med seg. Vil du fortsette å være sammen med mannen din, må du jobbe med det forholdet, ikke bruke krefter på å møte fremmede for tilfeldig sex.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Sannsynligheten for nettop det er ganske stor :-) Folk som ikke har moral, liker å gjøre andre sure ved å være "drøye"

Dette er krineksemplet på slike mennekser man bør unngå, mennesker uten et snev av moral og ingen kjærlighet i hjertet.

Sannsynligvis er ikke "gjest" en kvinne, uttalelsene tatt i betrakning.

Dessuten tror jeg ikke et kvidder på denne historien, en trolletråd tipper jeg det er. Tror du har rett i det uthevede, om du bare hadde byttet ut hun med ham .

Endret av mrs_bond
Skrevet
Sannsynligvis er ikke "gjest" en kvinne, uttalelsene tatt i betrakning.

Dessuten tror jeg ikke et kvidder på denne historien, en trolletråd tipper jeg det er. Tror du har rett i det uthevede, om du bare hadde byttet ut hun med ham .

Jepp, virker mest logisk. Men om det hadde vært sant, så hadde jeg vært i min fulle rett til å kalle et slikt menneske hore. Dog synes jeg det er upassende å kalle henne hore, isåfall, for en hore er langt bedre.

Men om det er "den bedratte" som skriver inn, gjør nok vedkommende det bare for å få bekreftelse på at hans sure tanker om henne er delt av andre, det er jo forståelig.

Men om det er en person som skriver for å rakke ned på damer, og det er det tydeligvis, så synes jeg veldig synd på det mennesket. Jeg er mann og vet at kvinner ikke tenker slik, gjør dem det, er dem ikke kvinner men søppel. Søppel som man må ha hansker på for å hive. hehe.

Elsker damer, dere er fantastiske! Vi elsker dere og kunne aldri klart oss uten dere.

Så kvinnehater. Hvordan føler du deg nå?

Skrevet

To like tråder er flettet sammen og tråden er ryddet iht reglene.

Mette Forumansvarlig

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg tatt noen runder med meg selv og lurt på hva jeg egentlig ville med dette. Jeg tviler ikke på at du elsker mannen din, men noen ganger holder det ikke bare å elske en person for å få et samliv til å fungere. At du har snakket med såpass mange menn, og nå vært utro, syns jeg høres ut som om både du og din mann hadde fått det bedre hvis dere gikk hvert til deres. Det er ganske fælt det du gjør mot han, og han fortjener bedre.

Skrevet
Hvis jeg var deg hadde jeg tatt noen runder med meg selv og lurt på hva jeg egentlig ville med dette. Jeg tviler ikke på at du elsker mannen din, men noen ganger holder det ikke bare å elske en person for å få et samliv til å fungere. At du har snakket med såpass mange menn, og nå vært utro, syns jeg høres ut som om både du og din mann hadde fått det bedre hvis dere gikk hvert til deres. Det er ganske fælt det du gjør mot han, og han fortjener bedre.

Jeg vet at han fortjener bedre.

Jeg kverner veldig på det her, og prøver å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Jeg møtte denne mannen igjen i dag. Og jeg har fortsatt ikke dårlig samvittigehet overfor mannen min. Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har dårlig samvittighet, men det er alt.

Jeg syns jeg er grusom nå, og hadde som sagt aldri trodd at jeg noen sinne ville gjøre noe sånt.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ganske spesielt ut at mannen din ikke vil ha sex med deg. Enten er han tilnærmet aseksuell eller så får han dekket behovene hos en annen. Uansett virker det ikke som et godt forhold å satse på.

Gjest mann28
Skrevet

Da er vel den rette løsningen å kalle en spade for en spade, og avslutte forholdet? Men det gjør man selvsagt FØR man flyr rundt og suger folk i hytt og pine...

Skrevet

Hmm...TS: Jeg gidder ikke være krass og sint og kalle deg hore, dårlig menneske osv. sånn som mange andre her. Det fører lite med seg.

Men det jeg vil si, er at det du gjør nå, kan ha alvorlige konsekvenser for din mann. Mange blir totalt ødelagt av slik bedrageri. For det er det det er, ikke utroskap, men bedrageri. Skjer det en gang, kan det ikke kalles bedrageri, men det er det du gjør. Du bedrar mannen din.

En dag vil du innse hva du har gjort, og da vil du ikke ha det særlig godt med deg selv.

I tillegg vil du sansyneligvis husket som noe lite hyggelig av din mann. Jeg hadde selv vært fryktelig bitter i ettertid mot kjæresten min hvis han hadde bedratt meg. Det er flere sorgfaser, men til slutt, hadde jeg blitt bitter, og følt et hat mot han.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo ikke alle som får dårlig samvittighet av å være utro, kanskje du er den typen.

Men som noen andre her har sagt, så kan det komme tilbake og bite deg i ræva senere. Jeg har vært utro noen ganger uten å ha hatt problemer med det, men det har vært i useriøse forhold. Var utro mot en jeg virkelig elsket en gang, og gikk rundt ganske bekymringsfri en stund. Etter noen mnd begynte det å gnage litt, og det hele endte opp med at jeg brast ut i strigråt en kveld leeenge etter det hadde skjedd og fortalte alt. Han forsøkte virkelig å tilgi meg, snille mannen, men forholdet gikk sakte men sikkert til helvete etter den episoden.

Skrevet

kommunikasjon! jobbing med forholdet! parterapi! ikke tenkt på dette før du tok steget med å være utro?

Gjest Gjest_også utro
Skrevet

Jeg er i noenlunde samme situasjon som TS her. Jeg elsker virkelig min mann,m en vårt samliv seksuelt er et intet desverre. Jeg vil ikke gå fra ham,men jeg har også behov og dette har jeg ytret et ønske om ovenfor min mann også. Når det gjelder samvittigheten så ligger den i bakhodet og gnager. Denne fyren som jeg har vært sammen med betyr ingenting for meg. Han er en kompis, men det er kun sex. Jeg sa bare for noen mnd siden at jeg aldri skulle være utro ever, men man skal aldri kaste stein i glasshus. Det kan virkeilg slå tilbake på en. Jeg vet at hva jeg gjør er uansvarlig og ikke minst fælt så jeg trenger ikke en moral preken. Ofte ligger det mer bak når en person er utro. Det har jaggu jeg funnet ut. Ikke alle av oss er rundbrennere, men vi har også et behov og når man har uttrykt dette for partneren og ikke får skikkelig gehør - ja hva gjør man da? Sorry TS om jeg spolerte tråden din.

Gjest Fjasemons
Skrevet

Jeg har selv opplevet en del av dette her, begge veier faktisk. En kjæreste var utro mot meg og jeg tilgav, problemet var at respekten var borte og jeg endte opp med ny kjæreste som jeg var sammen med en stund før jeg dumpet denne jenta som hadde vært utro mot meg. Vel, i prinsippet så var jo jeg utro mot henne og hadde dermed tråkket rett over på den siden jeg ikke ville være. Jeg hadde vært utro. Det jeg så har slitt en del med er at jeg ikke klarer å stole på en jente lenger og er blitt veldig kontrollerende. Tenker det værste hele tiden....

Vel, når man ikke stoler på damen så er det lettere for å finne på noe slikt selv og. Bare sånn i tilfelle hun er utro hun og. Vanvittig å tenke slik men, slik ble det. Jeg hadde mistet respekten og troen på jenter og gadd ikke bry meg mer. Hva er resultatet? Joda, jeg har vært en utro tjener, mer enn lov. Hvor mange og hvor mye holder jeg for meg selv. Prøver å gjemme det et sted langt der bak og glemme.

Jeg foreslår at du gjør det samme som jeg har gjort. Jeg gikk i fra damen min med en veldig enkel forklaring på hvorfor. "Jeg elsker deg ikke lenger, dessverre"... Hva jeg har gjort er det bare jeg som vet og jeg ønsker ikke at hun skal få vite hva jeg har gjort. Ikke noen andre heller for den del for folk som er utro får rykte på seg uansett.

Jeg vet jo av egen erfaring at det er skadelig å bli bedradd og vil ikke andre så vondt. Gå i fra ham og la det hele passere i det stille. Han er best tjent med det. Forteller du ham at du har vært utro så lager du bare problemer for ham når han skal finne seg en ny. For er det noe han fortjener så er det nettopp en ny dame som er trofast mot ham.

Kan jo legge til at jeg er i et forhold nå og har det utrolig fint. Så det er håp for deg og, bare glem det du har gjort, ikke innrøm det for noen og venn deg til tanken om at utroskap gjør man bare ikke. At jeg har romstert rundt mer man skulle tro var mulig er jo tragisk.

Men jeg har faktisk noe igjen for det. Jeg kan alle trixene for ikke å bli oppdaget, ergo så jeg vet hva jeg skal se etter, og jeg må jo ærlig talt si det at pr dags så stoler jeg på kjæresten min og det er godt. Jeg har også vært utsatt for fristelser men har styrt unna. Hvorfor? Jo, rett og slett fordi jeg stoler på jenten min og det føles deilig å ha en gjensidig tillitt med kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...