Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg, som alltid har tenkt at jeg aldri noensinne vil være utro, har nå vært nettopp det. I går og i dag har jeg møtt en annen mann på et hotellrom her i byen og hatt sex med han. Ikke samleie, men jeg har sugd han, svelget sæden hans, kosa med han, kysset han. Og jeg har virkelig, virkelig hatt lyst til å ha sex med han, og hadde jeg kunnet hadde jeg hatt det. Jeg har kommet hjem til samboeren min, kysset han, med rester av en annen manns sæd i munnen, med en annen manns sæd klint utover magen min. Og jeg har ikke dårlig samvittighet. HVORFOR har jeg ikke dårlig samvittighet? Jeg elsker mannen min, men sexlivet vårt er ikke-eksisterende. Vi har vært sammen i fem år, og i løpet av disse årene har jeg har en to-tre nett- og sms-flørter som jeg har "grisesnakket" med. Han jeg er utro med er en av disse. Jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg kunne gjøre noe sånt, men nå sitter jeg altså midt oppi det. Jeg har ikke dårlig samvittighet overfor mannen min. Jeg vil virkelig ha det, men jeg det ikke. Jeg kan ikke forstå hva det betyr. For jeg elsker han virkelig, jeg har utrolig lyst på han, ingen kan gjøre meg så kåt som det han kan, og ingen kan få meg til å føle meg så bra som det han kan. Jeg vil føle at jeg ikke vil tilbake til denne andre mannen i morgen, men jeg vil det. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Mest for å bare få noen meninger, regner jeg med.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg, som alltid har tenkt at jeg aldri noensinne vil være utro, har nå vært nettopp det. I går og i dag har jeg møtt en annen mann på et hotellrom her i byen og hatt sex med han. Ikke samleie, men jeg har sugd han, svelget sæden hans, kosa med han, kysset han. Og jeg har virkelig, virkelig hatt lyst til å ha sex med han, og hadde jeg kunnet hadde jeg hatt det. Jeg har kommet hjem til samboeren min, kysset han, med rester av en annen manns sæd i munnen, med en annen manns sæd klint utover magen min. Og jeg har ikke dårlig samvittighet. HVORFOR har jeg ikke dårlig samvittighet? Jeg elsker mannen min, men sexlivet vårt er ikke-eksisterende. Vi har vært sammen i fem år, og i løpet av disse årene har jeg har en to-tre nett- og sms-flørter som jeg har "grisesnakket" med. Han jeg er utro med er en av disse. Jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg kunne gjøre noe sånt, men nå sitter jeg altså midt oppi det. Jeg har ikke dårlig samvittighet overfor mannen min. Jeg vil virkelig ha det, men jeg det ikke. Jeg kan ikke forstå hva det betyr. For jeg elsker han virkelig, jeg har utrolig lyst på han, ingen kan gjøre meg så kåt som det han kan, og ingen kan få meg til å føle meg så bra som det han kan. Jeg vil føle at jeg ikke vil tilbake til denne andre mannen i morgen, men jeg vil det. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Mest for å bare få noen meninger, regner jeg med. Da skal jeg love deg at du er på feil plass,her er det bare fordømmelse å få! Enten elsker du ikke mannen din så mye som du trur,ellers har du bare ikke de følelsene i deg Før du går videre med han nye synes jeg du skal dumpe mannen din,om så hvor trykt å greit det er med han så elskaer du han desverre ikke. Ingen fortjener å bli gått bak ryggen på.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ville tro at dersom du virkelig elsker mannen din så ville du ha følt deg dårlig nå fordi du har gjort det mest respektløse man kan gjøre mot partneren sin. Dere har ikke-eksisterende sexliv, men han gjør deg kåt som f? Er det da han som ikke vil, og derfor du er utro, og kanskje også derfor mangel på dårlig samvittighet fordi du selv føler at du nå får noe som din mann selv burde ha gitt deg?
K.A. Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har kommet hjem til samboeren min, kysset han, med rester av en annen manns sæd i munnen, med en annen manns sæd klint utover magen min. Hm. Jeg elsker mannen min Gjør du det?
Gjest TS Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ville tro at dersom du virkelig elsker mannen din så ville du ha følt deg dårlig nå fordi du har gjort det mest respektløse man kan gjøre mot partneren sin. Dere har ikke-eksisterende sexliv, men han gjør deg kåt som f? Er det da han som ikke vil, og derfor du er utro, og kanskje også derfor mangel på dårlig samvittighet fordi du selv føler at du nå får noe som din mann selv burde ha gitt deg? Ja, det er det jeg også mener. At jeg jo burde hatt fryktelig dårlig samvittighet, fordi jeg elsker han. Det er han som ikke vil ha sex ja. Jeg kan få frysninger på ryggen bare av å se på han, jeg syns han er fantastisk deilig, og jeg blir kjempekåt bare han kysser meg, eller han stryker meg på kroppen med de store, deilige hendene sine. Jeg føler det ikke sånn med han andre, med han er det simply kos og sex, rett og slett det å få følelsen av å være begjært. Jeg har ikke hatt den følelsen med min samboer på flere år. Jeg føler at jeg får noe som min mann burde gitt meg, men jeg føler også at dette virkelig ikke er måten å gjøre det på. Jeg leiter etter den dårlige samvittigheten, men jeg finner den ikke.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Ja, det er det jeg også mener. At jeg jo burde hatt fryktelig dårlig samvittighet, fordi jeg elsker han. Det er han som ikke vil ha sex ja. Jeg kan få frysninger på ryggen bare av å se på han, jeg syns han er fantastisk deilig, og jeg blir kjempekåt bare han kysser meg, eller han stryker meg på kroppen med de store, deilige hendene sine. Jeg føler det ikke sånn med han andre, med han er det simply kos og sex, rett og slett det å få følelsen av å være begjært. Jeg har ikke hatt den følelsen med min samboer på flere år. Jeg føler at jeg får noe som min mann burde gitt meg, men jeg føler også at dette virkelig ikke er måten å gjøre det på. Jeg leiter etter den dårlige samvittigheten, men jeg finner den ikke. Hvor lenge har dere hatt ikke-eksisterende sexliv? Er det pga forholdet mellom dere to eller bare han som ikke vil av div grunner? Kan du fortelle ham at du har møtt en annen, evt foreslå å møte en annen fordi du har behov, eller ville han ha gått da? Jeg vet ikke om den dårlige samvittigheten, jeg har ikke vært utro. Men jeg har vært med en mann som ikke fikk meg til å føle meg begjært og sexy, nettopp fordi han ikke ville ha sex, og det førte til at jeg dro på byen for å flørte og få bekreftelse, men jeg gikk aldri lenger.... Enda tanken var der, og jeg skjønte at jeg forstod folk som gjorde det enda jeg trodde jeg hadde nulltoleranse for utroskap. Du vil vel ikke ha mannen din for alltid dersom du vet at det alltid kommer til å være slik som dette?
Gjest TS Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Hvor lenge har dere hatt ikke-eksisterende sexliv? Er det pga forholdet mellom dere to eller bare han som ikke vil av div grunner? Kan du fortelle ham at du har møtt en annen, evt foreslå å møte en annen fordi du har behov, eller ville han ha gått da? Jeg vet ikke om den dårlige samvittigheten, jeg har ikke vært utro. Men jeg har vært med en mann som ikke fikk meg til å føle meg begjært og sexy, nettopp fordi han ikke ville ha sex, og det førte til at jeg dro på byen for å flørte og få bekreftelse, men jeg gikk aldri lenger.... Enda tanken var der, og jeg skjønte at jeg forstod folk som gjorde det enda jeg trodde jeg hadde nulltoleranse for utroskap. Du vil vel ikke ha mannen din for alltid dersom du vet at det alltid kommer til å være slik som dette? Vi har vel hatt sex så få ganger de siste to årene at jeg omtrent kan telle det på to hender. Før det var det også fryktelig dårlig. Vel, når vi har sex er det virkelig ikke dårlig, det tror jeg ingen av oss føler. Men likevel skjer det aldri. Jeg har forsøkt alt, for jeg vil jo virkelig være med denne mannen. Og du skriver at jeg vel ikke vil være med han hvis det alltid skal være sånn, og det er rett. Jeg kan ikke det. Jeg trenger sex! Trenger å føle meg attraktiv. Men jeg håper så inderlig at det skal bli bra igjen. Han har hele tiden sagt at det ordner seg snart, han har gitt løfter på løfter, men ingenting skjer. Jeg tror virkelig jeg elsker han.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Vi har vel hatt sex så få ganger de siste to årene at jeg omtrent kan telle det på to hender. Før det var det også fryktelig dårlig. Vel, når vi har sex er det virkelig ikke dårlig, det tror jeg ingen av oss føler. Men likevel skjer det aldri. Jeg har forsøkt alt, for jeg vil jo virkelig være med denne mannen. Og du skriver at jeg vel ikke vil være med han hvis det alltid skal være sånn, og det er rett. Jeg kan ikke det. Jeg trenger sex! Trenger å føle meg attraktiv. Men jeg håper så inderlig at det skal bli bra igjen. Han har hele tiden sagt at det ordner seg snart, han har gitt løfter på løfter, men ingenting skjer. Jeg tror virkelig jeg elsker han. Jeg regner med at han vet hva du synes om situasjonen... Hva om du faktisk forteller ham at du har vært utro? At det har gått så langt? Det kan jo være en forferdelig ting å innrømme, men han fortjener jo å vite det. Dessuten, hvis du vet at du ikke kan leve slik som dette resten av livet, så hva er det verste som kan skje? Du kan ende opp med å miste ham, ja, men sjansen er stor for at du kommer til å gå før eller siden uansett. Eller så kan det være at ting forandrer seg mellom dere to, at dette fører til at han får øynene opp? Et eller annet?
Gjest TS Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg regner med at han vet hva du synes om situasjonen... Hva om du faktisk forteller ham at du har vært utro? At det har gått så langt? Det kan jo være en forferdelig ting å innrømme, men han fortjener jo å vite det. Dessuten, hvis du vet at du ikke kan leve slik som dette resten av livet, så hva er det verste som kan skje? Du kan ende opp med å miste ham, ja, men sjansen er stor for at du kommer til å gå før eller siden uansett. Eller så kan det være at ting forandrer seg mellom dere to, at dette fører til at han får øynene opp? Et eller annet? Han kommer til å gå fra meg tvert. Og jeg vet ikke om jeg er klar for det. Ja, det er forferdelig egoistisk tenkt av meg, og det er forferdelig å være utro mot sin partner. Men jeg håper sånn at sexlysten hans skal komme tilbake igjen, for det er kun det som mangler i forholdet vårt for min del. Det er jo han jeg vil ha. Jeg kan se for meg framtiden med han, og ønsker den framtiden. Men ikke uten sex. Jeg vil ikke klare det.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Da veit jeg jammen ikke råd.... Er det noen gyldig grunn til at han ikke vil ha sex? Noe fysisk? Hva med at du prater med ham, gjør det klart at du vil forlate ham dersom dette fortsetter? Eller gjør det vondt verre? Jeg tror at det kommer til å gå strake veien til h.. dersom du fortsetter å være utro, han vet ingenting, og dere fortsetter som før hvor ingen endringer skjer. Og du bør finne ut om du klarer å leve på denne løgnen dersom ting forbedres mellom dere og du slutter å møte han andre. Lykke til uansett!
theamoren Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Av erfaring: Jeg tror den dårlige samvittigheten kommer til deg etterhvert....
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 HVORFOR har jeg ikke dårlig samvittighet? Fordi du fortjente denne utskeielsen etter alle disse årene.
Gjest Bond Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juli 2008 #15 Skrevet 16. juli 2008 You go, girl! Så kvinner skal oppmuntres til utroskap, mens menn skal kjeftes på? Hvorfor forlater du ikke mannen din, TS, hvis ekteskapet ditt ikke er tilfredsstillende?
Jigva Skrevet 16. juli 2008 #16 Skrevet 16. juli 2008 (endret) You go, girl! HVORFOR DET?? Dette er da like ille som om en mann hadde gjort det. Dette er ikke riktig i det hele tatt. Hvorfor skal man oppfordre noen til å såre et annet menneske slik TS driver med nå. Enig med Purple Haze, har du det ikke bra i forholdet du er i nå TS så forlat forholdet. Om du ikke vil forlate forholdet så behandle hvertfall mannen din med den respekten han fortjener og dump han du er utro med og hold deg trofast til du vet hva du ønsker å gjøre. Det er ikke riktig slik du holder på nå. Ikke gjør dette mot mannen din. Endret 16. juli 2008 av Jigva
Gjest Gjest... Skrevet 16. juli 2008 #17 Skrevet 16. juli 2008 Vel.. Jeg har gjort akkurat det samme som deg.. Og du burde stoppe dette nå, for den samvittigheten... den kommer.. tro meg, og den kommer hardt. Akkurat dette skjedde meg og min samboer.. Jeg hadde faktisk et gjennomført samleie med en mann.. 2 ganger, hadde ikke dårlig samvittighet.. 4 mnd etterpå, så innså jeg kansje hva jeg hadde gjort, jeg fortalte det til min samboer, og god som han er, så har han tilgitt meg, men jeg klarer virkelig ikke å tilgi meg selv for dette.. Aldri noen gang.. Så stopp mens leken er god.. eller nesten god hvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #18 Skrevet 17. juli 2008 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor har du et ikke-eksisterende sexliv med din mann dersom ingen gjør deg så kåt som han?? Jeg var utro i mitt forrige forhold, hadde heller ikke dårllig samvittighet, men det kom av at jeg egentlig var ferdig med forholdet, men var så feig at jeg ikke kom meg ut av det heller. Nå derimot, 5 år etter, har jeg bare utrolig lyst å fortelle eksen min hvor lei meg jeg er for at jeg såret han. Idag kan jeg ikke skjønne at jeg valgte å gjøre noe sånt mot den snille mannen jeg var sammen med. For verdt det var det absoutt ikke. Du må huske en ting. Gleden er utrolig kortvarig!!!
Gjest mann28 Skrevet 17. juli 2008 #19 Skrevet 17. juli 2008 Hva får du ut av dette egentlig? Å suge en mann på et hotellrom, og så gå hjem og kline sædrestene utover din mann? Skal du først være utro så får du få noe ut av det selv, for det er vel sugingen DU er ute etter? Og det at ingen gjør deg så kåt som mannen din må du lenger ut på landet med. Hvis han har visnet seksuelt/sliter med et eller annet så kan du kanskje ta å suge han tom istedet? Da hadde jeg våknet i hvert fall. Og som alltid er det like artig å lese reaksjonen hos damene her når medsøstre er utro.... TS slår meg som en ufattelig selvsentrert egoist og veldig umoden som ikke fortjener den mannen hun nå har i dag. Håper han oppdager det, får vite at han har fått en annen manns sæd i munnen - og deretter hiver deg på hue og ræva ut. Gå ut av forholdet tvert, det er den eneste løsningen. Hvis du da ikke er en psykopat som liker å såre andre mennesker, og samtidig få bekreftelse ovenfor deg selv...
Gjest mann28 Skrevet 17. juli 2008 #20 Skrevet 17. juli 2008 glemte et ord... Skal du først være utro så får du få noe ut av det selv, for det er vel ikke sugingen DU er ute etter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå