Gjest gninnot Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 jeg har aldri følt noe behov for å verken slanke meg eller trene, selv om jeg vet at det siste i hvert fall er viktig. Jeg er 158 høy og veier rundt 48 kg så jeg er ikke akkurat overvektig. Bare lurer på om noen har noen tips eller erfaringer for å miste de siste to kg som har lagt seg som en liten sekk på magen min. Ønsker en stram fin flat mage og vet selvfølgelig at jeg må gjøre noe med magemusklene for å få den stram, men noen som har tips på artige øvelser eller lignende? Noen i samme situasjon som også ønsker andre for å motivere seg til å miste disse?
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Behold vekten din (hvis du i såfall skal endre på den, gå opp), men begynn å tren styrketrening. Da blir kroppen strammere.
Gjest -Maggie- Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 For min egen del synes jeg det fungerer best å kombinere styrke med litt justering av kosten (færre raske karbohydrater) for å få vekk det siste.
tineline Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Hvis du er voksen virker du nesten undervektig! Er du sikker på at du ser hele kroppen din når du ser deg i speilet, ikke bare magen? Sats på styrketrening og spis av hjertens lyst.
Gina T Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 les "perfekt magetrim" på forsiden av KG idag Men husk og hold vekta da, du trenger ikke å å ga ned i vekt selv om du får strammere mage!
Frk.H Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg tok bort min hos en plastisk kirurg... etter å ha brukt sikkert 12 år på å prøve å trene den vekk... det funket rett og slett ikke. Men nå er jeg strålende fornøyd - og kan faktisk gå i bikini
Gjest gninnot Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 ikke misforstå meg her da. Jeg ser ikke på meg selv som tykk eller no i den stilen. Er i grunn ganske fornøyd med kroppen min, ønsker bare en flat mage for å bli perfekt. Vet at jeg ikke er noe kraftig eller no i den duren. Men takker for tips!
Gjest lillagubban Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jeg vil også det! Er 173cm og veier ca 55kg så heller mot undervektig, men skulle gjerne stramme meg selv opp litt! Har en mage som blir "tjukk" (opplåst) hver gang jeg spiser og har dessuten lite med muskler der. Dessuten vil jeg gjerne stramme opp lår og rompe, de ble plutselig ganske svære i slutten av puberteten, jeg hadde guttefigur før det. Men siden jeg alltid har vært naturlig slank og er generelt lat gidder jeg ikke trene noe særlig eller slanke meg. Rir jo så ofte jeg kan og prøver å ta noen "crunches" i ny og ne. Prøvde treningsstudio men kom fram til at det er waste of money for jeg kommer ikke til å gå. Tenkte jeg skulle prøve klatring til høsten, og kansje begynne på pilates igjen. Men vet ikke hvor lenge interessen holder. Endret 20. juli 2008 av lillagubban
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå