Gå til innhold

bryllup-kjole

Anbefalte innlegg

Gjest matvrak
Skrevet

Jeg skal i et bryllup, og har kjøpt en enkel brun kjole. Men jeg har ikke peiling på hva som passer sammen og slike ting, den er litt kjedelig kanskje så jeg må ha noe fancy tilbehør.

Først: til brun kjole må man vel ha brune sko? Har bare svarte finsko... Hvilke farge strømpebukse bør en bruke? Slik "solbrun"?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Hm, her har du masse å velge mellom.... Brun er en farge som kan matche med masse.

Jeg syns rosa kan være stilig, blått, turkis eller en annen brunfarge. Gull, kan være stilig.

Det kommer litt an på stilen på kjolen, og ikke minst din stil og hva du kler.

Skrevet

Brunt og turkis er jo lekkert da, samme med brunt og gull, eller bronse. Veldig enig med glomour girl!:D

Gjest matvrak
Skrevet

Takk for svar begge to. Kjolen kan ligne litt på denne: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=

Men den jeg har er litt mer tettsittende og stoffet er slik rynkete. Jeg er bare ikke helt sikker på at den er "fin nok" til bryllup, men det er den sikkert bare jeg finner det rette tilbehøret. Lurte på et belte for å bryte det opp litt, men det var å finne et som passer da. :) Kan det passe med et slikt "smykkebelte" med sølvringer? Vanselig å forklare, men mener jeg har sett noe slikt.

Uff, er ikke lett altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...