Gå til innhold

fortsatt usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg er sikkert overdrevent sjalu av meg. Men, det er noe med typen som gjør at jeg føler meg utrygg. Det er tydelig at han tenner på superblonde silikon babes. Men, som følge av at han har blitt dumpet og såret av disse så kan han ikke fordra dem. Kommenterer alle bimboene som passerer oss med nedlatende kommentarer. Han har sagt at "de er noe fint som han vil knuse"... off. Jeg er ei brunette, jeg ser bra ut sier han, men jeg er ikke akkurat lene alexandra og ikke vil jeg være det. Men det er kjipt å være bevisst på at det er disse han opprinnelig faller for. Jeg føler meg som ei lita jente han har blitt sammen med bare fordi han føler seg utrygg på ei klassisk glamourmodell. Det hjelper lite at jeg så bilde av ei av eksene hans på mobilen hans (han lagrer bilde av alle kontaktene hans, sånn at bilde dukker opp når de ringer)... hun ringte hver dag i begynnelsen av forholdet vårt.. Det har stoppet nå, men det gjør meg fortsatt usikker. Hun hadde den klassisk looken..

Har noen lyst til å be meg om å skjerpe meg? og komme med noen beroligende kommentarer? Jeg vet han er glad i meg...sånn egentlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mitt første inntrykk er at han så absolutt ikke er en slik fyr som jeg ville vært sammen med.

en fyr som er opptatt av fake blondies med store pupper, liksom?

Men det kan jo være han har noe mellom øra også, så du kan jo alltids ta en prat med han? Forklare litt hvordan du føler det, og så kan du jo spørre på spøk om du skal bleike håret og ta silikon du også;)

Gjest Gjest_Nellik_*
Skrevet

Ikke fortvil. Hvis du vet han er glad i deg så er han det.

De fleste menn tenner på veldig pene damer om de er blonde eller røde.

Hvis det plager deg at han stadig veser over blonde damer som dere treffer så ville jeg bed han skjerpe seg. En behandler for det første ikke damer dårlig bare fordi de er blonde + at han burde ikke vie så mye tid til å åpentlyst stirre på andre damer med deg til stede.

Det å være sjalu på xen er helt normalt. Jeg var sjalu på min mansk x i begynnelsen. Selvom hun var 20 år eldre en meg. Så spiller ingen rolle om de er super pene eller ikke, xer kan være et litt sårt tema for alle parter.

Bare husk at han er hos deg, og det er deg han er glad i. Tipper du er en pen jente du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...