Gjest Gaby Skrevet 16. juli 2008 #21 Skrevet 16. juli 2008 Jeg syns det ble for rotete med all zebranoen, jeg ville nok heller da gått for en helsvart innredning, og kun zebrano benkeplate. Gir et mere rolig og classy inntrykk, og du risikerer ikke å gå lei så fort. En sort kjøkkeninnredning krever et rom uten for mye dill, men det skal mye til før det blir for mørkt, spesielt når det er høyglans. Den reflekterer mye lys, og med korrekt belysning vil ikke rommet virke mørkt i det hele tatt. Har selv sort høyglans på kjøkkenet, og er ikke plaget av fingermerker i det hele tatt! Vi har jo håndtak på dørene men så har vi heller ikke barn da, de klatter jo litt mere overalt. Men det skal sies at høyglans er utrolig mye lettere å holde ren enn matte dører. Ingen gnikking!
Karoline Skrevet 16. juli 2008 #22 Skrevet 16. juli 2008 Kjøkkenet var stilig, men jeg syns fargen på veggen var fæl.
RedFox81 Skrevet 16. juli 2008 #23 Skrevet 16. juli 2008 Jeg synes kjøkkenet var veldig fancy. Men selv ville jeg ikke valgt det.. Både pga fargen, benkplater i tre, og høyglans. Altså, ikke bare pga de praktiske tingene, men det er rett og slett ikke i min smak i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #24 Skrevet 16. juli 2008 Kjempekult, også ville jeg valgt sorte og hvite fliser på gulvet.
Gjest Gjest_Girly_* Skrevet 17. juli 2008 #25 Skrevet 17. juli 2008 (endret) Kjempekult, også ville jeg valgt sorte og hvite fliser på gulvet. Hihi, joda, noe så vakkert som denne http://cache.finn.no/mmo/4/141/040/34_631958752.jpg :gjeiper: Du, TS, jeg ville anbefalt deg å se etter bilder av sorte kjøkken på finn.no, for eksempel. Da ser du lett at det er vanskelig å få dem til å passe inn i interiøret, og de virker ofte malplassert, spesielt i små leiligheter. De tar alt for mye oppmerksomhet, og virker litt truende til og med. http://cache.finn.no/mmo/7/140/319/17_-1379956632.jpg eller denne her. Du må altså vurdere, hva du skal gjøre for at kjøkkenet skulle passe inn med resten.. Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 22. juli 2008 av Arwen
Gjest missLady Skrevet 17. juli 2008 #26 Skrevet 17. juli 2008 Kjempefint!! Ikke så tidløst, men lekkert:)
Nabodama Skrevet 18. juli 2008 #28 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Har tenkt akkurat det samme som deg... Noen som har erfaring med kjøkken som har overflate med høyglans? Det har jeg;) Vi har kjøkken i sort høyglans, og fikk også høre dette med at fingermerker ville vises mye. Men de gjør ikke det. De vises hvis det blir "gjenskinn" i døren/skuffen, men jeg ser det ikke ellers. Og da vises det heller ikke noe særlig. Det er ikke ofte jeg tørker av, for det blir rett og slett ikke så mye. Og når jeg tørker av, bruker jeg jordan sin microfiberklut, godt oppvridd, det er alt som skal til. Og hva med de som har hvite kjøkken? Alt vises mye bedre på hvitt, det sier seg vel selv. Og pga at kjøkkenet er i høyglans, virker det heller ikke tungt, nettopp fordi glansen gir lysvirkning. Et kjøkken i mørkt tre er mye "tyngre". Jeg synes forøvrig kjøkkenet ditt var kjempefint! Det som er viktigst er at kjøkkenet passer til huset, ikke om det er "typisk 2008" eller ikke. Passer det til huset, vil det se riktig ut uansett årstall. Endret 18. juli 2008 av Nabodama
thumbalina Skrevet 18. juli 2008 #29 Skrevet 18. juli 2008 Har tenkt akkurat det samme som deg... Noen som har erfaring med kjøkken som har overflate med høyglans? vi har høyglans hvit på jobb... og det er konstant skittent..... må vaskes hver dag på de hvite flatene.. kommer fingermerker med en gang... og dette er en arbeidsplass med 12 kontorrotter...
Snuppa Skrevet 21. juli 2008 #30 Skrevet 21. juli 2008 Vi har høyglans på vaskerom i kjeller + en seksjon i kjellerstue. I disse rommene er det såpass lite dagslys at lite synes. Var imidlertid hos en venninne som hadde kjøkken i høyglans og der syntes alt veldig godt; støv og vannflekker (etter vasking eller søling). Er i ferd med å plalegge kjøkken nå og vurderer allikevel høyglans fordi jeg synes det er så utrolig fint. Sprekt og utradisjonelt kjøkken dere har valgt!
Gjest antigartner Skrevet 22. juli 2008 #31 Skrevet 22. juli 2008 Jeg ble både stresset og små-aggressiv av det kjøkkenet. Det sorte ble veldig iøyenfallende, og jeg likte ikke kombinasjonen mellom det sorte glansede og det brunstripete treverket. Håndtakene ble også helt feil i kombinasjon med dette.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #32 Skrevet 22. juli 2008 Jeg synes nok stripene i treverket blir too much - om jeg skulle hatt noe liknende selv ville jeg valgt et mer ensfarget eller "rolig" materiale. Høyglansen kan være kul, men enig i at det kan være vanskelig å få et såpass mørkt kjøkken til å funke. Men jeg har mest erfaring med små kjøkken hvor alt fra kirsebær og bøk egentlig ser malplassert og dystert ut Men i rett hus kan det se bra ut.
Gjest Gjest_meg Skrevet 25. august 2008 #33 Skrevet 25. august 2008 Syns det var kjempefint jeg! Har de butikker i Norge eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå