Gå til innhold

Meninger om dette kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den ikke noe særlig, men jeg tror kanskje det skyldes den lilla veggen og flisgulvet. Jeg syns inntrykket er rotete og ikke fint.

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg likte det heller ikke noe særlig. De svarte blanke flatene gir et dystert inntrykk, og du kommer til å gå konstant med glassprayen for å holde dem noenlunde rene. Dessuten er den typen stil veldig in her og nå, men neppe om to år, da det vil skrike "2008".

Skrevet
Jeg likte den ikke noe særlig, men jeg tror kanskje det skyldes den lilla veggen og flisgulvet. Jeg syns inntrykket er rotete og ikke fint.

Enig med deg angående gulvet og vegger, er feil farge syns jeg også..

Skrevet

Jeg likte det ikke i det hele tatt. Jeg ville personlig unngått så mørke og dominerende farger i en innredning som tross alt skal ta opp det meste av et rom, det ble altfor mye svart rett og slett.

Skrevet

Jeg elsket det!

Men det er viktig at du har et stort og åpent kjøkken, for ellers vil det bli litt for tungt?

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns det var kjempestilig! Tidløse kjøkken finnes ikke spør du meg, men dette minte litt om Norema-kjøkken fra 70-tallet med den langsgående trelisten øverst.

Skrevet
Jeg elsket det!

Men det er viktig at du har et stort og åpent kjøkken, for ellers vil det bli litt for tungt?

Kjøkkenet er i overkant av 28 kvm, og med flere vinduer fra gulv til tak så tror det skal gå fint :rosasmil:

Men er helt enig i at det fort kan virke "tungt" hvis rommet er lite og mørkt!

Skrevet

Jeg synes det var knall stilig. Enig i det en over her sier, at det ikke finnes tidløse kjøkken. Hvordan er det prismessig?

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Syns det var stygt rett og slett.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det var knall stilig. Enig i det en over her sier, at det ikke finnes tidløse kjøkken. Hvordan er det prismessig?

Det finnes definitivt tidløse kjøkkeninnretninger, ta eik for eksempel.

Skrevet

Kjempekult, men upraktisk var min første tanke.

Fingermerker og fett må da synes med en gang?

Skrevet

Tror det er overkommelig, og kjøkkenent er et rom vi er villlige til å bruke litt penger på..

Forhandleren holder på å tegne forslag til oss nå, skulle få tegninger og pris idag, er kjempespent!! :tommelsmil:

Skrevet
Kjempekult, men upraktisk var min første tanke.

Fingermerker og fett må da synes med en gang?

Har tenkt akkurat det samme som deg...

Noen som har erfaring med kjøkken som har overflate med høyglans?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg blir litt forvirret av veggene og gulvet, som var en merkelig kombinasjon med inndredningen. Men det var uansett ikke noe som falt umiddelbart i smak hos meg.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Noen som har erfaring med kjøkken som har overflate med høyglans?

Ja, vi har hvit høyglans, og jeg syns ikke det er upraktisk. Men så er vi to voksne her, så det er mulig det blir annerledes om man har barn. Jeg syns uansett ikke det blir spesielt fort merker, og om det blir, er det lett å tørke av (vet ikke om fettmerker syns bedre på svart enn på hvitt?).

Skrevet

Jeg likte ikke det kjøkkenet i det hele tatt!

Har i grunn mer sansen for litt mer klassisk innredning :)

Skrevet
Det finnes definitivt tidløse kjøkkeninnretninger, ta eik for eksempel.

haha... det har tidsnok vært perioder hvor eik er det siste vi kunne tenke oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...