Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god gul corrector/concealer for å få bukt med mørke sirkler under øynene? (Altså ikke en gultonet concealer, men en som virkelig er GUL)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^ Og den er bra! :)

Skrevet

Hm.. Jeg har en som heter Sunlight derfra, men skjønner ikke hvordan jeg skal bruke den. Derfor har jeg gått tilbake til den vanlige fra Chanel. Hvordan i all verden skal den fra EM påføres?

Gjest Gjest
Skrevet

Chanel har en fin palett med forskjellige correctors.

Skrevet
Hm.. Jeg har en som heter Sunlight derfra, men skjønner ikke hvordan jeg skal bruke den. Derfor har jeg gått tilbake til den vanlige fra Chanel. Hvordan i all verden skal den fra EM påføres?

..? Du bruker concealer kost og påfører den med den?

Skrevet

Men denne pulverbaserte sminken, sitter den noe særlig godt? Tåler den at man koser og klemmer litt, eller forsvinner den da som dugg for sola?

Skrevet
Men denne pulverbaserte sminken, sitter den noe særlig godt? Tåler den at man koser og klemmer litt, eller forsvinner den da som dugg for sola?

Jeg synes faktisk at pulvermakeup sitter bedre enn flytende og fast.

Skrevet

Men smitter den ikke fælt? Hvis man for eksempel koser på skulderen til typen når han har på hvit skjorte, vil det ikke bli merker da? Har aldri opplevd at det skjer med flytende make-up, men sett det skje med fast eller kombinasjon av de to (jeg bruker aldri pudder, kun tynt lag av flytende foundation). Dessuten, blir ikke resultatet fryktelig matt? Jeg ser alltid ut som jeg har på maske når jeg bruker pudder, for det tar vekk all den naturlige glansen og fuktigheten...

Skrevet
..? Du bruker concealer kost og påfører den med den?

Tørr? Hvis det er så enkelt har jeg prøvd det. Og synes i så fall at resultatet blir mye bedre med flytende concealer.

Skrevet

Ikke nødvendigvis, jeg påfører alltid med litt fuktig kost, da blir resultatet mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...