Gå til innhold

Er det noen som har funnet tilbake til hverandre igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest jolika
Skrevet

Hei.

Lurer på om det finnes noen som finner hverandre igjen etter lenger tid frahverandre, der det kanskje iallefall for den ene parten har trodd at bruddet var rett, men så har noen mnd fra hverandre innsett at man tross alt hører sammen...

Og har dere da hatt kontakt i mellomtiden, eller ikke noe kontakt. Hvordan skjedde det??

Og vil ikke høre alle de som sier at det er en grunn til at det ble slutt, bla bla bla. Jeg vet jo hvorfor det ble slutt, betyr ikke at det problemet alltid kommer til å være der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sarah_*
Skrevet

Ja, jeg og x`en har kanskje funnet tilbake til hverandre igjen etter over et halvt år fra hverandre. Litt usikkert enda, men vi vet vi elsker hverandre og har hatt bittelitt kontakt i den tiden vi var fra hverandre :rødme: Nå vil vi starte et familieliv sammens,og en forsmak på det blir at han kanskje flytter inn til meg etter ferien. :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Selv har jeg aldri sett meg tilbake, men jeg har en venn som er gift for andre gang med samme dama. Husker ikke hvor lenge de var fra hverandre, men tipper rundt 2 år. De rakk hvertfall å bli formelt skilt.

Skrevet

jeg og eksen har vært fra hverandre i 4 mnd, vi har en del kontakt sammen og gjør ting sammen med ungene av og til, var også på ferie sammen. jeg håper hun kommer tilbake, så nå skal jeg ha minst mulig kontakt den nærmeste mnd. hun trenger tid for seg selv til å finne ut hva hun vil. men vi er gode venner og vi er også veldig glade i hverandre. men tiden vil vise hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...