Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Er det noen som kan anbefale en rimelig utgave av en slik en? Leter på ebay, men vet strengt tatt ikke helt hva jeg ser etter. Skal ikke brukes på treningssentre ol, så koding er unødvendig. Behøver egentlig lite finesser, utover at den måler pulsen, og gjerne kan lagre det over et litt lengre tidsrom. Kunne gjerne tenkt meg å sett mer nøyaktig hva jeg forbrenner i løpet av en dag, og da blir det litt plundrete å notere ned for ofte.
Chica Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Mener å ha hørt at mange pulsklokker ikke måler kcalforbrenning før pulsen er over 100 slag i minuttet, så de fungerer dårlig til å møle hva du forbrenner i løpet av en hel dag. Får du nøyaktige pulsklokker uten brystbånd?
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Holder om de tar pulsen på meg, så skal jeg nok alltids finne en tabell på nett et sted vil jeg tro? Har ikke finsøkt, men med tanke på hva som er på nett er det merkelig om noe slikt ikke finne. Nei, jeg vet ikke hvor nøyaktige det går an å få de. Klarer bare ikke gå med brystbånd, men kunne vært litt artig å sett alikevel Er ingen katastrofe om det ikke er helt nøyaktig, men klart, bommer det med en 10-20 slag i minuttet så er det liten vits
Chica Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Har du prøvd polar sine klokker/brystbånd? Merker ikke de båndene i det hele tatt, men prøvde en klokke som var med i et blad, og der var det et stivt og ekkelt brystbånd som var med. Betalte 999 for min Polar F11 og er kjempefornøyd!
Gina T Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg bruker Pulse Sonic med brystbånd, og du merker ikke at brystbåndet er der engang Hvor du finner klokke som kan måle kcal, uten brystbånd, vet jeg ikke. Men det finnes klokker som fint kan måle pulsen ?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Har kun prøvd en billig en ja. Men jeg har på det verste ubehag med å bruke vanlige bher, så ryggstropp er neppe noe som går på sikt Har jo de som er så billige at det nesten ikke gjør noe om det bare er søppel, men så er det ikke så hyggelig å bidra til søppelmengdene vi allerede produserer. For en klokke som denne her er unektelig billig, men neppe noe tess. Men klokkebiten i den fungerer nok, så kasnkje jeg like gjerne kjøper en slik i stedet for en annen billigklokke. For klokke trenger jeg forsåvidt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 http://www.numetrex.com/ Denne bruker jeg! Funker ypperlig, da brystbåndet er en del av sports-bh'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå