Gjest Neferet Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg trenger noen gode tips i forhold til praktiske løsninger på den store dagen. Jeg har kjole med slep, og har kjøpt underskjørt som bygger opp under dette. Underskjørtet har tre ringer. Jeg lurer fælt på hvordan det i det hele tatt skal gå an å sette seg med dette?? Har noen vært borti lignende og funnet ut noe smart? På forhånd takk for hjelpen!
Solstrålejenta Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også underskjørt med ringer og et veldig stort skjørt... Har prøvd å sitte og det er ikke et problem annet enn at jeg tar stor plass Det eneste jeg kan bemerke er at det er lettere om man sitter ut mot kanten av stolen istedenfor helt bakoverlent...
*Emma* Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Hadde bare 2 ringer, men satt helt normalt Kjolen og ringene blir jo under bordet uansett så om det ser snålt ut under der gjør jo ikke noe
Gjest Neferet Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også underskjørt med ringer og et veldig stort skjørt... Har prøvd å sitte og det er ikke et problem annet enn at jeg tar stor plass Det eneste jeg kan bemerke er at det er lettere om man sitter ut mot kanten av stolen istedenfor helt bakoverlent... Hadde bare 2 ringer, men satt helt normalt Kjolen og ringene blir jo under bordet uansett så om det ser snålt ut under der gjør jo ikke noe Tusen takk for innspill! Kjenner jeg må hjem og prøve etter jobb i dag, turte ikke å sette meg på det i går. Får vente på at arbeidsdagen går mot slutten for å begynne å eksperimentere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå