Gå til innhold

Noen som har har opplevd det samme??

Fruen

Anbefalte innlegg

Hei!

For snart et år siden giftet jeg meg med min kjære. Vi har kjent hverandre siden tenårne, og vært kjærester de siste fire årene. Noen måneder etter brylluppet fortalte han meg at han trodde han var bifil. Etter mye om og men har vi nå flyttet fra hverandre, da han ikke kommer noen vei med følelsene sine. Han har snakket med vedkommende som han føler seg tiltrukket av, og de har vel hatt en slags seksuell greie, men ikke samleie. Dette vet jeg skjedde en gang, og han andre er ikke interessert i noe videre forhold.

Han virrer mellom å føle seg homofil/Bifil, og klarer ikke å komme videre. Han sier at det er meg han elsker og vil dele livet sitt med, men at han må finne ut av dette. For meg er dette fryktelig vanskelig for jeg klarer ikke å komme videre selv, i og med at jeg går og venter selv om vi egentlig ikke er sammen lenger. At han er homofil ser jeg på som usannsynlig da vi alltid har hatt et godt sexliv. Jeg tror denne oppdagelsen henger sammen med personen han føler seg tiltrukket av. Personlig gjør det meg ingenting om han er bifil, at han tenner på menn synes jeg ikke trenger å ødelegge vårt forhold. Men jeg er vel mer liberal enn han der, da han mener at det enten kun er oss to, eller ingenting.

Dersom det er noen av dere som har opplevd lignende blir jeg utrolig takknemlig for svar!!! Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre etc etc. Elsker han og vil egentlig ikke noe annet enn å dele livet mitt med han, men vet ikke om jeg holder ut denne usikkerheten lenger.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...