Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Vi skal ha vårt enkle bryllup på en gård som faren til forloveren min eier. Han er kokk og skal stå for maten. Det blir koldtbord og dessert. Kaker står vi for selv. Han pynter og ordner alt sånt. Vi blir der i ca 5 timer. For det vil han ha 13000 kr. Vi syntes det var litt dyrt med tanke på at det er koldtbord (har sjekket priser rundt omkring som ligger på ca 225 per pers, alt ettersom), og at vi bare blir der i 5 timer. Det blir 22 voksne og 6 barn. Barna er små og spiser lite. Han står for et par glass vin til maten da. Og seff må han jo vaske før og etter, så han skal seff ha for dette også. Samtidig må vi betale flere 1000 for leie av båt ut til øya. Vi tenkte å forhandle litt på prisen, men hva syns dere?
NemoLinn Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Vi skal ha vårt enkle bryllup på en gård som faren til forloveren min eier. Han er kokk og skal stå for maten. Det blir koldtbord og dessert. Kaker står vi for selv. Han pynter og ordner alt sånt. Vi blir der i ca 5 timer. For det vil han ha 13000 kr. Vi syntes det var litt dyrt med tanke på at det er koldtbord (har sjekket priser rundt omkring som ligger på ca 225 per pers, alt ettersom), og at vi bare blir der i 5 timer. Det blir 22 voksne og 6 barn. Barna er små og spiser lite. Han står for et par glass vin til maten da. Og seff må han jo vaske før og etter, så han skal seff ha for dette også. Samtidig må vi betale flere 1000 for leie av båt ut til øya. Vi tenkte å forhandle litt på prisen, men hva syns dere? Jeg synes godt dere kan prute på prisen. Poenget må jo være at det skal ikke bli dyrere enn bruk av andre kokker eller catering firma ol. Hvis dere synes det blir lfor dyrt så synes jeg dere skal prute.
thumbalina Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Hørtes litt mye ut.. vi betaler ca 14 000 for koldtbord til 70 stk... og 2500 for lokalet der vi ikke trenger å gjøre annet enn å skylle av tallerkene etter oss...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå