Gå til innhold

Tror jeg har møtt drømmemannen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Er så i tvil, tror jeg har blitt skikkelig forelsket, kan i alle fall ikke huske sist jeg følte det slikt for noen. Blir helt skjelven hver gang jeg skal møte han, svetter og blir så nervøs at jeg nesten dropper å møte han. Når jeg likevel manner meg opp til det, så blir jeg så fornøyd, selv om jeg knoter og fomler der og da.

Hver gang jeg tenker på han klarer jeg ikke slutte å smile, og føler hele meg fylles med en slags glede. Vi har vært ute 4-5 ganger, men bare et par ganger hvor det har vært bare oss. Jeg føler meg så dum der og da, og kan ikke skjønne han vil treffe meg igjen, slik jeg knoter. Synes det blir så pinlig hvis vi ikke har noe å snakke om (men det har vi stort sett altså), og føler meg skikkelig fjortis. Han er derimot så rolig og balansert. Jeg aner ikke om han treffer meg bare for å ha noen å bruke tiden på, eller om han faktisk liker meg. Jeg regner med at han prøver å teste ut om jeg er noe for han, og det er jo derfor jeg også har møtt han - for å finne ut om det er noe der, hvilket jeg er ganske sikker på ;)

Uansett, saken er den at jeg ikke føler meg god nok - at han rett og slett fortjener noe bedre. Han har alt en jente kan tenke seg, snill, flott personlighet, morsom, godt utdannet, ser utrolig flott ut (ja, det skremmer meg litt, for jeg har aldri falt for så kjekke menn tidligere, da jeg blir så redd for at de er useriøse). Jeg vet han her er seriøs, og er dermed ikke redd for at han skal såre meg. Men så føler jeg at jeg er for kjedelig for han, at han forjener noe mye bedre. Noen som er morsommere (jeg er ganske stille av meg, og langt i fra morsom. Jeg tror folk blir fort lei av meg, og jeg virker kanskje noe innesluttet. Er til tider veldig negativ og kanskje litt deprimert. Hvordan kan jeg utsette noen mann å bli sammen med noe slikt, jeg er så redd for å ta livsgnisten ut av de :( I tillegg kan han her få hvem han vil, og da noen langt penere (jeg ser ganske bra ut, men har 5-6 kilo for mye, som jeg sliter med å avskaffe). Jeg blir så usikker, skal jeg bare la han gå slik han slipper å bli sammen med meg, som kanskje ikke er så glad og blid som jeg gir utrykk for når vi nå er sammen (er jo det oppriktig nå, men vet jo at jeg vanligvis kanskje er mer deppa). Slik slipper han kaste bort mer tid på meg (for all del, kan være at han har funnet ut det selv også allerede, jeg er liksom ikke den som leder an samtalene i rommet og får alle til å le av de utallige vitsene.)

Skulle så gjerne ønske jeg kunne føle meg fortjent til denne mannen :(

Blir så glad og samtiig så redd hver gang jeg tenker på han.

Måtte bare få ut tankene her, litt rotete - men nå har jeg i alle fall fått samlet de et sted.

Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet

Synes du absolutt ikke skal droppe han!!

Om han møter deg må det jo være noe positivt han ser i deg, som han ikke ser i andre jenter vel?

Synes du bare skal fortsette å møte han, og se hva som skjer

Masse lykke til!

Skrevet
Er til tider veldig negativ og kanskje litt deprimert.

Skulle så gjerne ønske jeg kunne føle meg fortjent til denne mannen :(

Nei, sier du det. ;)

Her er hva du gjør for å "gjøre deg fortjent" til denne mannen: Aksepter at han liker deg for den du er, slutt å tenke negative tanker om deg selv. Han ser tydeligvis mye i deg som du ikke klarer å se selv. :) Om du står fast i tankegangen kan det hjelpe å gå i kognitiv terapi for å endre mønsteret.

Gjest Også ganske liten
Skrevet

Kjære, lille meg!

Vært der jeg også! Trodd at drømmemannen ikke kunne se noe positivt i lille, unnselige meg. Men han gjorde faktisk det! Han så ting hos meg jeg ikke klarte å se selv, fordi selvtillitten min var så dårlig. Hold fast ved det, du, og tro på at han fortsetter å møte deg fordi han liker deg, ikke fordi du bare er et tidsfordriv.

Han som fikk meg opp av gjørma er jeg gift med i dag, og jeg hadde heller aldri trodd at han var oppnåelig for meg. Stå på du, vennen min! :troest:

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar.

Jeg må jo bare fortsette, og kanskje innse at han ser det positive i meg.

Kanskje er det noe slkt som skal til for at jeg blir mer glad og positiv :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dere har vært ute 5-6 ganger. Det hadde hvertfall ikke jeg giddi med en person hvis jeg bare så på det som "tidsfordriv". Det virker da som denne mannen liker deg!

Slutt med den dårlige selvfølelsen. Du er mer enn god nok for han, og det tror jeg han hadde sagt også hvis du spurte!

Skrevet

Først av alt.. :klemmer:

Det er da tydelig at han er interessert i og med at han har vært ute med deg sånn 5 ganger! Ellers hadde han mistet interessen for lenge siden. Du er absolutt god nok kjære deg :)

Gjest dalieo
Skrevet

Det virker som han er akkurat det du trenger. Tør å tenke at han faktisk synes du er morsom, pen, sjarmerende og alt det du kanskje ikke tror du er. Ellers ville han nok ikke møtt deg mer enn èn gang. Kjemi merker man jo første gang man møter en person.

Håper det ordner seg for dere, jeg tror så absolutt du fortjener han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...