Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 jeg liker ikke å være singel. er 19 år, vil ha el forhold nå. har vært singel i et år, og liker det slettes ikke! problemet er at jeg heller faller for de litt eldre, 28-35.. men pokker, de vil jo ikke ha oss småjenter! eller hva..? hva ser dere etter egentlig? jeg er en moden 19 åring, hadde noe på gang med en på 35, meeen det gikk ikke etter planen. men jeg likte så godt at han var voksen og ansvarlig, og selvsikker ikke minst, for det er ikke så mange av gutta på min alder. noen så klart, men ikke mange!
Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 det finnes mange 19 åringer som har opplevd mye i livet sitt, selv om det bare har vart i 19 år. og samtidig finnes det mange over 30 som ikke har opplevd stort i livet sitt, til tross for alderen. ikke at du motsa dette, måtte bare påpeke det!
mann23 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Humor Glimt i øyet Optimist Selvironi Intellektuell Stabil økonomi (no way en 19 åring har dette, orker ikke slike snyltejenter)
Gjest Bertram Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 det finnes mange 19 åringer som har opplevd mye i livet sitt, selv om det bare har vart i 19 år. og samtidig finnes det mange over 30 som ikke har opplevd stort i livet sitt, til tross for alderen. ikke at du motsa dette, måtte bare påpeke det! Man kan godt ha opplevd en del, men en del erfaringer er det bare alderen som bringer- rett og slett fordi man må ha levd et visst antall år for å ha gått igjennom de rundene det er snakk om. Man kan være klok gjennom skade som pokker, uten å allikevel være erfaren. Stor forskjell der, og som deg måtte jeg bare påpeke det. Jeg var selv "kjempemoden" som 20-åring, det viste seg i ettertid å være feil. Mitt råd til deg er å være deg selv. Noen andre kan du ikke bli allikevel, og du skal ha deg en fyr som setter pris på nettopp deg! Og det får du helt sikkert, bare ikke heng deg opp i hvordan han skal være---- han kan være der du minst venter det.
Gjest Tømmermann Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 jeg liker ikke å være singel. er 19 år, vil ha el forhold nå. har vært singel i et jeg er en moden 19 åring, hadde noe på gang med en på 35, meeen det gikk ikke etter planen. men jeg likte så godt at han var voksen og ansvarlig, og selvsikker ikke minst, for det er ikke så mange av gutta på min alder. Hm, dette har jeg brent meg på ikke en - men to ganger. Du kunne ha hatt mye å fare med, men 19 år hadde jeg ikke tatt seriøst. Det er jo basert på min erfaring. Jeg var sammen med ei i et par år og hun ble pussig nok mindre moden med årene ... enten hadde jeg dårlig innflytelse på henne, eller så utagerte hun forbi min forståelse. Men hvorfor skal du gi opp håpet? Du treffer noen, før eller senere. Men generelt er utstråling, humor, interesse, omtanke, selvsikkerhet og stabilitet det som teler mest ... mer enn utseende, faktisk.
Gjest Fix Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 jeg liker ikke å være singel. er 19 år, vil ha el forhold nå. har vært singel i et år, og liker det slettes ikke! problemet er at jeg heller faller for de litt eldre, 28-35.. men pokker, de vil jo ikke ha oss småjenter! eller hva..? hva ser dere etter egentlig? jeg er en moden 19 åring, hadde noe på gang med en på 35, meeen det gikk ikke etter planen. men jeg likte så godt at han var voksen og ansvarlig, og selvsikker ikke minst, for det er ikke så mange av gutta på min alder. noen så klart, men ikke mange! Hun må være tøff nok til å vise at hun liker meg. Ikke leke sårbar stakkars jente som absolutt må sjekkes opp på alle måter, hun må være litt tøff. At en dame er 19 er i seg uproblematisk, hvor moden du er og hvordan dine venner er, alt rundt spiller inn. Du sier du vil ha et forhold, men som 19 år er man ofte ikke ute etter det samme type forhold som en 30 åring, når jeg var 19, kunne jeg godt tenkt meg et ekte forhold. Et som varte livet ut, men jeg vet at de fleste 19-åringer ikke tenker sånn (tror ihvertfall) Mange 30 åringer er ute etter noe seriøst. Noe som faktisk kan vare hele livet. Gro gammel med noen. Om du ønsker et forhold i noen måneder eller år, så blior det fort en kræsj der. Uansett får du ha lykke til, og håper du finner drømmemannen din.
fomlepung Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Er forskjell på 19 åringer og det er forskjell på 30 åringer, så selvfølgelig er det jo mulig at en på 19 og en på mellom 28-35 kan fungere veldig bra sammen. Men det er som de fleste andre her sier, man har oddsen litt i mot seg siden man er stort sett på to veldig forskjellige steder i livet. Uansett så ønsker jeg deg lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Stabil økonomi (no way en 19 åring har dette, orker ikke slike snyltejenter) Uansett om man ikke har stabil økonomi trenger man jo ikke å være en "snyltejente"?
Frustrert Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Humor Glimt i øyet Optimist Selvironi Intellektuell Stabil økonomi (no way en 19 åring har dette, orker ikke slike snyltejenter) Jeg hadde stabil økonomi som 19 åring! Men så er jeg også da av dem som er sammen med en eldre kjæreste. Jeg er 25, og han er 16 år eldre. Vi traff hverandre da jeg var 21, ble sammen da jeg var 22 Men han satter pris på selvstendighet. Har så at jeg klarte med selv, hadde god jobb, sunn fornuft, og var smart. I tillegg liker han også humør, ikke være selvhøytidelig, "kjerring-emne" (kan passe på oss i forholdet), ung og sexy Liker ham veldig godt når han er i det hjørnet
Gjest Gjest *266 Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Har vi ikke glemt noe? De som du vil ha, ts, kommer til å ha høye standarer utseendemessig. Fordi de kan få det ... Men selvfølgelig, utseende uten personlighet har ikke sjans i havet.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 jeg liker ikke å være singel. er 19 år, vil ha el forhold nå. har vært singel i et år, og liker det slettes ikke! problemet er at jeg heller faller for de litt eldre, 28-35.. men pokker, de vil jo ikke ha oss småjenter! eller hva..? hva ser dere etter egentlig? jeg er en moden 19 åring, hadde noe på gang med en på 35, meeen det gikk ikke etter planen. men jeg likte så godt at han var voksen og ansvarlig, og selvsikker ikke minst, for det er ikke så mange av gutta på min alder. noen så klart, men ikke mange! Tja, skal vi se: - samtalepartner - utviklede 'antenner', ikke helt ego - ville satse på kjærligheten - forståelsesfull - like å utforske den andre - og selvfølgelig smart og sexy og alt det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå