Gå til innhold

GAH! Jeg HATER den frasen!

Gjest Why???

Anbefalte innlegg

Gjest Why???

Hvorfor må enkelte brukere skrive for eksempel "Jeg er solbrent på ryggen" og avslutte setningen med " :Knegg: " eller " *knegg*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må enkelte brukere skrive for eksempel "Jeg er solbrent på ryggen" og avslutte setningen med " :Knegg: " eller " *knegg*?

For at du skal få noe å spørre om *knegg*.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det strengt tatt noe å hisse seg sånn opp over? Starte en egen tråd bare for å klage over hvordan enkelte uttrykker seg... lite å gjøre i ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj og fysj og bæsj jeg hater unødvendige inlegg ! kan ikke alle bare gå å legge seg? GAH! :Knegg::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ord og uttrykk jeg får fnatt av å høre. Kanskje det er det denne tråden handler om?

F.eks "Ting og tang" :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yadayada

Gah! Denne ting og tang-tråden bør vel egentlig ligge under "språk", eller i verste fall "snikk-snakk".

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det ser så dumt ut. *knegg* liksom. jeg ser for meg en halvfeit fyr som grynter når han ler. jaja. :roll: får vel si *knegg* jeg og da...

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kneggegjest
Syns også det ser så dumt ut. *knegg* liksom. jeg ser for meg en halvfeit fyr som grynter når han ler. jaja. :roll: får vel si *knegg* jeg og da...

Atte hallo liksom: Halveite fyrer som grynter når de ler de knegger ikke altså. De grynter. Grynte = nøff nøff som i grisespråk og knegg = vrinsk vrinsk som i hestespråk.

Det er greit atte det er sommer og agurker i luften men rett skal være rett asså. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater uttrykket "du gjorde iallfall ditt beste". Skal det være en trøst? At ditt beste ikke er godt nok?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hallo liksom: Halveite fyrer som grynter når de ler de knegger ikke altså. De grynter. Grynte = nøff nøff som i grisespråk og knegg = vrinsk vrinsk som i hestespråk.

Det er greit atte det er sommer og agurker i luften men rett skal være rett asså. :lete:

:fnise: Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...