Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Er det noen her som har prøvd Biotherm`s produkt for sart/sensibel hud?Tok en test på hjemmesiden deres og de anbefalte meg å bruke desse produktene.....Er jo dyrt,men jeg er desperat etter noe som funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Biosensitive-serien har nylig kommet i ny utgave, og jeg likte ikke forandringene som var blitt gjort. Før var kremen for normal hud min absolutte sommerfavoritt, men den nye utgaven var ganske ekkel. Derfor kommer jeg ikke til å kjøpe noe fra den nye serien. Når det gjelder sensitiv hud, er Dermalogica uslagbar; eventuelt Vérité-serien fra Estee Lauder. Hvis du er ute etter noe litt rimeligere, prøv Crème pour peux intolérantes fra Avène (får du på apoteket); den koster ca 160,- og er kjempebra. Eller Decleor:D M (med ganske tørr hud, om sommeren delvis sensitiv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg brukte Biotherms renseprodukter (for sensitiv hud) før, og var meget fornøyd. Hoppet over til Babors renseprogram etter råd fra hudpleieren, og har aldri hatt så fin & ren hud som nå. Biotherm fører rimelige renseprodukter til så bra kvalitet. Skal du invistere i produkter som Babor, MD Formulations, Dermalogica etc. kan summen raskt komme opp i tusen kroner. Dersom du ikke ser ut som et vortesvin () i ansiktet, funker Biotherm bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå