Cata Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Sitter og kikker på reiseselskapenes nettsider og funderer på om jeg nå til våren skal få somlet meg til å ta den sydenturen jeg har tenkt på i de 3 siste årene . Kriterier er som følger: spahotellgod standard (ser på Apollo exclusive eller Ving top selection)reiser aleneslapp-av ferie (opplevelsesferiene tar jeg andre steder)ikke fest og fyll Så er det da noen som kommer til å si: les katalogen, for søren . Og det gjør jeg jo selvsagt. Kikker på Gran Canaria, Madeira eller Lanzarote, men burde kanskje se på Tenerife også. (Ser for meg at mars er OK reisemåned.) Hodebryet er dette med rom og "reise alene". Har ved et par tidligere anledninger blitt "lurt", dvs. har lurt meg selv, av bilder i feriekataloger og havnet på ikke så altfor trivelige hoteller. Ved de anledningene har det ikke vært noen stor krise for da har jeg reist sammen med noen og målet har vært masse sightseeing i byer. Men når jeg reiser alene for å slappe av så stiger kravet til kvalitet på rommet, for vet at jeg bruker mye mer tid på hotell når jeg reiser alene. Og slik det har vært til nå så har vel single reisende gjerne havnet i "bøttekottet i kjelleren" på pakketurhoteller. Derfor - er det noen som har reist alene (med enkeltrom, altså) på hoteller med litt høyere standard på de nevnte steder som kan si meg noe om hva jeg kan forvente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå