Gå til innhold

Hvordan slette passord for Win messenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Datatulling
Skrevet

Er totalt ukjent med Windows messenger og i går var det en bekjent som på død og liv skulle ha meg til å logge på der - og det gjorde jeg. Saken er at jeg brukte en mailadresse jeg sjelden bruker og den vil jeg ikke ha stående er klar til pålogging. I tillegg husker den forbannende MSN også passordet og hele greia logger seg på av seg selv ved oppstart av pc'n.

Har gått inn i oppstartmenyer og huket av der for at det ikke skal skje, men likevel - ved ny oppstart - jeg er logget på. Dette vil jeg ikke! Dessuten kan jo alle som bruker pc'n i familien se min mailadresse og hva jeg gjør på msn.

Hjelp! Hvordan fjerner jeg passord og brukernavn i msn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er pålogget Win messenger gå inn på verktøy menyen. velg alternativer , velg innstillinger. Under generelt kan du fjerne haken ved "kjør Win messenger når windows starter. Så skal du ha et problem mindre. :jepp:

Gjest datatulling
Skrevet

Det har jeg forsøkt - og det hjelper ikke. Ved neste oppstart på pc - med Win XP prof. - er det på ny automatisk pålogging.

Skrevet

Auda, da har jeg ikke noen flere forslag til deg.

Gjest CEF70B
Skrevet

Logg av messenger, gå inn på "kontrollpanel" i startmenyen, pass på at du har klassisk visning i menyen til venstre, gå inn på "brukerkontoer", og "behandle nettverkspassordene" i menyen til venstre.

Gjest Nishiki
Skrevet

Logg av messenger.

Når du da tar opp messenger får du valg å huke av.

Husk meg

Husk passord

Logg på automatisk

Trykk vekk alle hakene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...