hufsa! Skrevet 20. juli 2008 #21 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har Mexico keramikk potter med kaktus, lysestaker i mexico med sia kubbelys og en svær bolle i mexico.
Illalla Skrevet 20. juli 2008 #22 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har et stort mørkt spisebord i tre. ganske kraftig design. Sånn akkurat i dag(fordi jeg ryddet i går) har jeg en lang svart løper i sateng og organza. Oppå denne står det tre telysestaker i blått og grønt glass, plassert på blå perlebrikker til å ha under drikkeglass, fra Indiska. En skål det skulle vært frukt i og en stabel med små svarte notatark med tilhørende hvit penn. Det vanlige inventaret består av telysestakene, en kurv i flettet palmeblad elr noe sånt-stappfull med tingerlitang som ikke egentlig har en egen plass, noen bøker, skrivesaker og det eventuelle prosjektet for tiden og rester av morgenkaffen min . :kaffe:
Gjest *Mim* Skrevet 20. juli 2008 #23 Skrevet 20. juli 2008 To kubbelys og en bukett friske blomster.
pittie Skrevet 21. juli 2008 #25 Skrevet 21. juli 2008 Beige løper med to brune kubbelys i vaser med kaffebønner som pynt nedi. Vi bruker ikke bordet så mye da^^ og bordet er brunbeiset eik eller noe.. vil ha et nytt! Ei skål med fargerik frukt, vase med sitroner, fattigmannssølv staker blir og brukt som pynt der, bra å variere litt ;P
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. juli 2008 #26 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har vanligvis bare en skål med frukt. Akkurat nå er det en mørk brun og svart keramikkskål med epler. Jeg pleier ikke å ha duk der, bl.a. fordi jeg syns bordet er fint i seg selv (vi har et veldig gammelt og solid eikebord), men jeg vurderer å kjøpe en enkel linduk til å legge over en gang i blant. Jeg er dårlig på duker. Tror jeg eier to. Til penbruk. Men det kan jo være fint å variere med, også når man ikke har gjester. Jeg vil da kanskje se etter en som ikke dekker hele bordet.
Sjefs-snipa Skrevet 28. juli 2008 #27 Skrevet 28. juli 2008 Elsker å variere borddekkingen og bord-interiøret! Akkurat nå har jeg hvit linduk og 2 blå tversover-løpere. Midt på står en 5-armet krystall-lysestake fra Villeroy & Boch med blå stearinlys i. Spredt på tvers&midten av bordet står det 6 te-lyslykter fra Marimekko.
Wonders Skrevet 2. august 2008 #28 Skrevet 2. august 2008 To store figurer i bronse, som har utsmykkninger skjært for hånd. En delfin og en hest. Siknner og er flotte på det svære glassbordet. De er fra pakistan. Ikke en eneste duk i dette hjemmet! Aldri.
Gjest *smak* Skrevet 2. august 2008 #29 Skrevet 2. august 2008 Vi har et glassfat som Per Spook i samarbeid med Magnor Glassverk har produsert. Det heter sne og det pleier vi ha frisk frukt på. Ellers har jeg en hvit løper med to krystallysestaker med lys som matcher stoltrekket på spisebordstolene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå