Gjest Gjest_silje_* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg skal nå forsøke å bruke MD formulations fo rå se om det fungerer på meg. Tenkte å kjøpe en av de kit'ene, men vet ikke hvilken kit jeg bør kjøpe.. Er 20 år. Har uren hud i blant i pannen og noen ganger på kinnene. Nå bruker jeg clinique 3 step, mild rens og toner, superdefense 2 om høsten og 3 om vinteren. Men kvisene kommer alikevel. Noen som vet hvilken kit jeg bør kjøpe?....
Gjest Cathena Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har prøvd den acne pakken for ung hud, men den tørket ut huden helt! Så vær litt forsiktig med det, for det gjør huden bare verre, da produserer den enda mer talg. Ivertfall etter min erfaring. Kanskje du kan velge den for normal\fet hud?
S85 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 De har et kit for voksne med uren hud som ikke tørker mye ut, den for unge er for de med ganske fet hud. Her er link til kit'et http://www.mdformulations.com/shopping/pro...;iProductID=249
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Men er det ikke dumt at det er for voksne over 25? eller har det ingen betydning? rynker og sånn.....
Hilde Christina Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Enig med personen oppi her som anbefalte et annet kit.. Forstår ikke hvorfor det kitet er anbefalt mennesker over 25, bruker selv alle produktene i det kitet og er bare 21 Er ingen fare sånn sett, så ville absolutt valgt det fremfor kitet for ung hud, det er for de med virkelig fet og uren hud.
Hinata Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvor det er billigst å handle MD formulations? Er det på nettsidene deres? (sorry for litt off topic)
Kamelia83 Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvor det er billigst å handle MD formulations? Er det på nettsidene deres? (sorry for litt off topic) Tror www.prettyskin4less.com er ganske billig
Hilde Christina Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 ^ Jepp Billig og veldig bra nettbutikk. Ellers er jo Ebay et alternativ.
Gjest Snart 42 Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 ^ Jepp Billig og veldig bra nettbutikk. Ellers er jo Ebay et alternativ. Dere som har handlet på denne butikken; hvordan ble varene levert? Eller; det jeg egentlig lurer på er om de kun har levering mot signering ved mottak av pakke....... (for det synes jeg er så håpløst). Eller fikk dere pakken i postkassen, evt. hentelapp til posten? Sto ikke noe om det på informasjonssiden deres.
Kamelia83 Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Dere som har handlet på denne butikken; hvordan ble varene levert? Eller; det jeg egentlig lurer på er om de kun har levering mot signering ved mottak av pakke....... (for det synes jeg er så håpløst). Eller fikk dere pakken i postkassen, evt. hentelapp til posten? Sto ikke noe om det på informasjonssiden deres. Jeg fikk hentelapp i posten.
Gjest Snart 42 Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Jeg fikk hentelapp i posten. Så bra - takk! :-)
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 Hei! Noen som har prøvd MD formulations? Er i gang med behandling nå, beygnte lørdag, tar det lang tid før man kan merke forskjell? Og går det an å bytte ut den ansiktskremen med en annen ansiktskrem (fra clinique) eller er det syre i ansiktskremen også? takk på forhånd :D
Hilde Christina Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Hvor lang tid det tar før resultatene kommer er helt umulig å si. Noen merker forskjell etter en uke, andre ser ikke resultater før etter en måned. Du må ikke finne på å blande MD og Clinique, da vil effekten av MD reduseres siden Clinique ikke er et særskilt bra merke..... Men å bytte ut fuktighetskremen med en krem fra andre hudpleiemerker som f.eks. Decléor, Babor, Guinot, Matis osv går helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå