Gå til innhold

calaliljer, hva passer til?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har bestemt meg for å ha cala liljer i brudebuketten. Det jeg sliter litt med er hva jeg skal pynte med i kirken og på bordene, cala liljer er jo så dyrt. Kan jeg kombinere det med f.eks eføy på kriketrappen og eføy girlander på bordene? Holder det? Hvis jeg skal ha oppsatser på bordene,hva kan jeg ha da som passer til min brudebukett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster hadde cala-liljer i buketten sin, og pyntet bordet også med cala. Det var lagt to cala-liljer "anføttes" (beste måten jeg kan forklare det på!) sammen med grønne strå med hvite perler på. Nydelig! Hun hadde 2 slike + en enkel cala m/tilbehør pr langbord. På bordet med brudeparet, pyntet brudebuketten opp. Dette var enkel og vakkert :)

Skrevet

Man trenger ikke så mye blomster for at det skal bli bra. Hva med å ha små calla-liljer i sånne høye, smale vaser, bare 1-2 stk i hver? Så kan du heller satse på masse kubbelys og t-lys i stedet, det pynter veldig opp :)

Jeg skal pynte for ei venninne snart. Hun vet ikke hvordan buketten sin ser ut (fordi han plukker den ut), så de satser på kun hvite blomster i lokalet. Hvite nelliker og sånne "brudeslør"-blomster i små, runde vaser og 1 lilje i 1 høy, tynn, hvit vase på hvert bord. Utover det har de kun masse stearinlys, og jeg tror det blir veldig fint :jepp:

Her er forresten marerittet mitt i mengde blomster (etter 3:20): http://youtube.com/watch?v=vr0ni3vmLzw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...