Adila Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 I går fridde han til meg :love: Vi skulle ut for å spise middag, men før vi stakk så ba han meg sette meg på sofaen og lukke øynene. Når jeg åpnet dem igjen satt han på kne forran meg med ringen i hånda og spurte om jeg ville gifte meg med han Uff, tårene kom og jeg sa ja før vi kysset leeenge. Så tok jeg på meg ringen, men han hadde ikke hørt jeg sa ja så han brøt ut: Jammen, skal du ikke svare da?? Ikke bare jeg som var litt satt ut i det øyeblikket, hihi Fikk nesten ikke sove i natt heller, tenkte plutselig på alt som må ordnes! Men først må pengene skaffes, så jeg kan vel slappe av litt enda Er en glad jente i dag
Chimamanda Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 :hoppe: Gratulerer! Har dere satt dato enda?
Adila Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Nope, må se ann litt økonomi og sånt først Men jeg det blir vel innen et par år eller noe!
Gjest Gjest_Smily_* Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Masse masse masse gratulerer! Det er en fantastisk følelse å være nyforlovet!!! :love: Jeg svarte heller ikke JA noen gang tror jeg, men ble litt snørr tårer og intens nikking! Men følelsen av kribling i magen kommer hver gang jeg ser på ringen, og blir varm inni meg :rødme: Nyt tiden, hverandre, og kos dere med sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå