Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har en søt liten gutt i klassen min. Jeg klarer ikke annet enn å smile hver gang han entusiastisk rekker opp hånda. Jeg har begynt å drømme om at han slikker meg, etter at jeg har tatt ham på fanget, og gitt ham litt ris for å ha vært uskikkelig. Er det noen måte jeg kan jobbe med disse tankene på? Jeg har begynt å lure på hvordan jeg skal få hatt meg med ham uten at foreldrene finner det ut - jeg tror han liker meg også, derfor er det jo ikke sikkert han hadde sladra. *sukk.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har en søt liten gutt i klassen min. Jeg klarer ikke annet enn å smile hver gang han entusiastisk rekker opp hånda. Jeg har begynt å drømme om at han slikker meg, etter at jeg har tatt ham på fanget, og gitt ham litt ris for å ha vært uskikkelig. Er det noen måte jeg kan jobbe med disse tankene på? Jeg har begynt å lure på hvordan jeg skal få hatt meg med ham uten at foreldrene finner det ut - jeg tror han liker meg også, derfor er det jo ikke sikkert han hadde sladra. *sukk. Glem det, få deg heller en som er fylt 18 og er ferdig med barneskolen, det er nok av dem som drømmer om å knulle en lærerinne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå