Gå til innhold

Søt gutt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en søt liten gutt i klassen min. Jeg klarer ikke annet enn å smile hver gang han entusiastisk rekker opp hånda. Jeg har begynt å drømme om at han slikker meg, etter at jeg har tatt ham på fanget, og gitt ham litt ris for å ha vært uskikkelig. Er det noen måte jeg kan jobbe med disse tankene på? Jeg har begynt å lure på hvordan jeg skal få hatt meg med ham uten at foreldrene finner det ut - jeg tror han liker meg også, derfor er det jo ikke sikkert han hadde sladra. *sukk. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønte ikke helt hva du mente jeg? :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en søt liten gutt i klassen min. Jeg klarer ikke annet enn å smile hver gang han entusiastisk rekker opp hånda. Jeg har begynt å drømme om at han slikker meg, etter at jeg har tatt ham på fanget, og gitt ham litt ris for å ha vært uskikkelig. Er det noen måte jeg kan jobbe med disse tankene på? Jeg har begynt å lure på hvordan jeg skal få hatt meg med ham uten at foreldrene finner det ut - jeg tror han liker meg også, derfor er det jo ikke sikkert han hadde sladra. *sukk. :(

Glem det, få deg heller en som er fylt 18 og er ferdig med barneskolen, det er nok av dem som drømmer om å knulle en lærerinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...