Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 ...over hva pulsen min skal være under trening? Det ligger sikkert på nett et sted, men jeg finner det ikke. Alder og alt sånt tatt i betraktning. Noen som vet?
CHANELine Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 ...over hva pulsen min skal være under trening? Det ligger sikkert på nett et sted, men jeg finner det ikke. Alder og alt sånt tatt i betraktning. Noen som vet? Prøv på Iform.nu.Der er det forskjellige kalkulatorer. Det kommer an på hvor god form du er i.Desto bedre form du er i,desto mere må du slite for å komme opp.Men det vet du selv sikkert.
CHANELine Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Prøv på Iform.nu.Der er det forskjellige kalkulatorer. Det kommer an på hvor god form du er i.Desto bedre form du er i,desto mere må du slite for å komme opp.Men det vet du selv sikkert. :jepp:Bør ligge på 70-80 % av max.Det er et bra nivå å trene på.
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 Takk for tips! *ile inn og titte nå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå