Gå til innhold

Hva slags mobil har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arver snart en Nokia 6288, sort skyvetelefon

Skrevet

Nokia E50 med døende batteri. Byttes ut om drøyt 5 måneder, trolig med en E51, men også andre "candybar"-telefoner i E-serien er aktuelle.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Legg gjerne til en link så man kan se bilde :)

Gjest Emera
Skrevet

Jeg har en Nokia 7373. Ordentlig dametelefon, med speil og greier. Det visste jeg ikke da jeg bestilte den, da. Den har vriskjerm.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en Nokia 7373. Ordentlig dametelefon, med speil og greier. Det visste jeg ikke da jeg bestilte den, da. Den har vriskjerm.

Lekker! Hvor bestillte du den spesialversjonen?

Selv har jeg en døende Samsung D500.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Enig, lekker! :jepp:

Gjest Emera
Skrevet

Bestilte den hos den gamle nettbutikken til Chess. Butikken er nedlagt nå.

Skrevet

sony ericsson ;) husker ikke hva den het ..

Skrevet

Lekker!

Lekker den også!

Jeg har denne i svart:

nokia N82 black

Kjempefornøyd!!

Skrevet

Har en nokia N73.. Er ikke fornøyd!

Har nettopp bestilt meg ny tlf, i går faktisk :)

En Sony Ericsson G900 :)

Skrevet

Å, heldige du som har den ennå. Min døde for et halvt år siden og jeg savner den. Det er den beste telefonen jeg har hatt iallefall.

Nå har jeg en eldgammel Nokia som jeg har arvet etter min mor. Aner ikke hva mer den heter. Men den er klar for utskiftning. Og jeg får forhåpentligvis min nye Samsung U700. Har ikke lest så mye positivt om den telefonen, men jeg får den grisebillig, så da har jeg bestemt meg for å teste den.

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson w880i.. ELSKER den ;)

Skrevet

Har sony ericsson p1i, men vurderer å oppgradere til sony ericsson g900. Ønsker litt bedre kamera, og p1i begynner å bli litt slitt.

Har vert kjempe fornøyd med den telefonen. Helt genialt med qwerty tastatur på telefoner :jepp: men savner, som sakt, litt bedre kamera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...