Chiquita Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Klappers - ALLE 2004-bruder hører jo til her inne... Driver og legger deg til i "oversikts-tråden" jeg nå. (begynner å bli mange der nå = 21 2004-bruder) :D :D Det er tydelig at tiden går framover - merker det på antallet i oversiktstråden. Det var ikke så mange her da 2004-gruppen ble åpnet, men det øker til stadighet - HELDIGVIS.... *lykke til med planleggingen*
Gjest Tex Skrevet 27. mai 2003 #3 Skrevet 27. mai 2003 Hei på deg og velkommen i klubben. Bare vent skal du se, tida flyr av gårde når man har satt dato, for mitt vedkommende har det gått over fem måneder siden vi bestemte oss og jeg fatter ikke hvor tida har blitt av! Her er det nå nøyaktig ett år og to dager igjen og jeg er sjeleglad for alt jeg har fått gjort. I dag skal jeg bestille stempel med bryllupsmonogrammet vårt på, tror det skal bli kjempestilig. Så hiv deg ut i planleggingen og kos deg masse!! Klem......
Gjest Tex Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 Vi bestiller på Trondhjems Stempelfabrikk tlf 73521338 e-mail [email protected] Mamma har laga monogrammet vårt i word og jeg mailer det opp dit. Det koster ca 400 kroner. Vi skal bruke det på alt av trykksaker som fex konvolutter, sanghefter, menyer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå