Gjest Gjest_Linnie_* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Noen som har prøvd å ta sitron i håret og gå i solen med det? Har hørt at det bleker og gir naturlige highlights til håret. Skal til syden imorgen så hadde vært greit å vite om dette egentlig funker før jeg begynner å kline masse sitronsaft i håret. Hehe! Noen som har erfaringer med det?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Æ synes det funker ! Æ pleier å gjøre det hvert år. Håret blir litt ekkelt når det er i, men det er jo bare til å dusje når du er ferdig å sole deg!
Gjest Cathena Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Kanskje jeg ògså skal prøve det da! Kunne godt blitt lysere siden jeg bare har striper...! Hvor mye har du i? Hvordan fordeler du det? Børster igjennom det?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Ferskpresset sitron eller sitronsaft fra butikken?
*MEDUSA* Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg husker når jeg brukte dette jeg presset en sitron og hadde dette i håret P.s det blir litt tørt Og en gang hadde jeg i sitron med både steiner og fruktkjøtt, hadde det litt travelt... det var ikke lett å vaske ut :gjeiper:
Christine19 Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Dette er noe jeg gjør i syden hvert år! Kjøper en sitron eller trenger gjerne 2 stykk. Presser ut all saften i en kopp og så fordeler jeg det i hele håret. Dynker håret på en måte. Håret vil bli litt strimlete (som en saltvannslook) Men dette hjelper til med å få de naturlige stripene (highlights) som du snakket om Håret vil selvfølgelig bli litt slitt av det, men det blir det jo av sol og saltvann i seg selv også. Alt sliter jo egentlig på håret..:/ Men jeg må legge til at jeg ikke ville brukt sitron på alle hårfarger. Tror ikke det ville funket så bra på en med mørkt brunt hår som ville ha det lysere. Jeg har selv mørkt blondt og noen striper fra før. Så jeg bare forsterker det. Lykke til forresten Endret 16. juli 2008 av Christine19
Gjest Raptuza Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Prøvde det i mitt brune hår for nokre år sidan. Håret vart kjempetørt!
Arwen Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er lys blond i utgangspunktet og hos meg tar sitronen nesten for bra. En dag så er jeg kjempelys i ettervekstene igjen. Ble ikke noe voldsomt tørt heller hvis jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå