Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Idiotiske meg----så en vanvittig stilig hvit bikini i H&M-katalogen, og "måtte" selvsagt bestille den, selv om jeg hadde mistanke om at eksperimentet kom til å gå til helvete.

Resultatet?? Jeg må være en freak of nature; trusa i str 34 passer PERFEKT;), men overdelen er så liten at det tyter ut over alt, og puppene flates totalt ut :evil:

Grrrrr.......

Tror jeg må stikke og se om jeg finner en hvit overdel i en passende str en eller annen plass

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes da veldig normalt ut :ler:

Du liker tydeligvis å leve farlig som bestiller bikini på postordre! Har ikke kunnet gjøre det siden jeg var tolv år jeg...

Suz :hoho:

Skrevet

Send tilbake overdelen å få den i en størrelse større!

Jeg bestilte også bikini i HM nå, den passet fint. Men UNDERTØYET jeg kjøpte, hvor jeg bestilte BH i den størrelsen jeg alltid har brukt, var ALFOR liten...

Så det er noe rart med str. ja.. :-?

Skrevet

hi hi, den har jeg og kjøpt :D

den med sånne "gullspenner" på sidene og foran på overdelen ikke sant.

Nå har ikke jeg så mye å putte inni, så ble flatt uansett.

Men bare send den inn igjen og få en ny.

Gjest Ethereal
Skrevet

AKKURAT den bikinien var det, ja! :oops:

Den var fin, ikke sant?

Tror nok den havner tilbake hos H&M, ja :hoho:

Og jeg som så meg selv for meg på stranda ala Bond-babe fra syttitallet;)

M

Gjest Vanja
Skrevet

Jeg har også bestilt den bikinien men i svart og den er råstilig! Men fikk samme problem jeg og. Trusa i 34 var helt perfekt mens overdelen var altfor liten. Jeg bestilte en bikini til i 38 og der passet overdelen perfekt. Så nå får jeg brukt den fine bikinien uten å vise hele puppestellet. :lol:

Naturligvis kjipt å måtte bestille 2 men den er jo ikk så dyr da. Det er teit at de ikke har normale str på trekantbikiniene og de uten spiler. Men på de med spiler har de bh-str nå. Bestilte en annen hvit en og en blå en og der var det bh-str.

Skrevet
AKKURAT den bikinien var det, ja! :oops:

Den var fin, ikke sant?

Tror nok den havner tilbake hos H&M, ja :hoho:

Og jeg som så meg selv for meg på stranda ala Bond-babe fra syttitallet;)

M

Den er kjempestilig :D

tror den ser bedre ut på andre enn på meg, men men. Ikke le av meg om du ser meg på stranda da :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Bondbabe-bikinien :blunke: fikk reisepass og ble returnert. Men i dag ble det ny bikini på meg :lol:

På H&M kjøpte jeg enkeltdeler i babyrosa; trekanttopp i str 70B (endog litt liten, 70C hadde vært perfekt), og truse i str 34. Så nå gleder jeg meg bare til sol, sommer og ferie med min kjære (bra jeg ikke er blondine; tipper rosa hadde sett bra tacky ut da)

Og Madison: Du er sikkert KJEMPEFIN i den hvite saken :briller:

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...