Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Legger dette under hus, men er usikker på om det hører hjemme her. Jeg er ute etter et tørkepapir (eller lignende) som ikke loer/deler seg. Jeg tenker da noen som på en måte har konsistens som våtservietter, men som ikke er våte? Hvis noen skjønner... Nesten som en engangsklut.
Marikke Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Torky! Torky fungerer fint til å pusse speil og krom på badet. Jeg bruker det også til å fjerne støv og sånt på doskåla mellom vaskene, og det fungerer som nød-skopuss. Loer ikke, og holder ganske godt selv om det blir vått.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Torky! Torky fungerer fint til å pusse speil og krom på badet. Jeg bruker det også til å fjerne støv og sånt på doskåla mellom vaskene, og det fungerer som nød-skopuss. Loer ikke, og holder ganske godt selv om det blir vått. Kan dette også brukes som dopapir?
Marikke Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Kan dette også brukes som dopapir? Det tviler jeg på. Husholdningspapir skal ikke kastes i do, fordi det kan bli tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå