Gå til innhold

Mat på lesesalen

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert student
Skrevet

Hei,

Er en student som kjører lange dager på lesesalen, da masteroppgaven snart skal leveres. men så har det seg slik at mange matsteder er stengt her for sommeren, hvilket gjør matutvalget heller dårlig her. Samtidig ønsker jeg ikke måtte kjøpe hvert eneste måltid (lunsj, middag og kvelds) her. Derfor lurte jeg på om dere har noen tips til mat som er nogenlunde greit å lage, og som kan fungere som lunsj og/eller middag. Det eneste jeg kommer på er salat. Håper det er noen snille sjeler her inne som kan hjelpe en litt frustrert student.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

- vanlige brødskiver, med diverse pålegg, som kjøttpålegg (gjerne hele karbonader, fiskekaker, eller stykker av kyllingfilet), grønnsaker, egg, osv.

- fylte horn/rundstykker. Altså med "innebakt" ost, skinke, egg, eller pizzalignende fyll, som kjøttdeig, løk, paprika, sopp, osv.

- wrapser med diverse innhold (pakk godt inn i plastfolie :P)

- pitabrød m diverse innhold

- piroger

- salat, varier med tunfisk, laks, kylling, spekekjøtt, skinke, osv, og varier hvilke grønnsaker du bruker

- omelett

- har du tilgang til mikro, kan du ha med middagsrester og varme

- har du tilgang til vannkoker kan du lage rett-i-koppen-supper, og det finnes også kopper med pasta og nudler hvor du bare tilsetter kokende vann

Skrevet

disse tipsene skal jeg ta med meg når jeg blir student ivertfall :)

tusen takk dere erfarne og utrolig gode kvinnene på KG :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...