Gjest Gjest_bondetuppa!_* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har så lyst til å synge from this moment (Shania Twain) for min kjære på bryllupsdagen vår. Da vi skal ha bryllupet ute på en gård har jeg ikke tilgang til piano, og jeg kan dessverre ikke spille noen instrumenter selv. er det noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette. Har prøvd å finne melodien uten vokal, men det har jeg ikke klart.. For da kunne jeg ha hatt musikk på cd i bakgrunn, og så sunget selv.. Er det noen som kan hjelpe meg så er jeg veldig takknemlig.
Gjest LindaKristin Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg har så lyst til å synge from this moment (Shania Twain) for min kjære på bryllupsdagen vår. Da vi skal ha bryllupet ute på en gård har jeg ikke tilgang til piano, og jeg kan dessverre ikke spille noen instrumenter selv. er det noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette. Har prøvd å finne melodien uten vokal, men det har jeg ikke klart.. For da kunne jeg ha hatt musikk på cd i bakgrunn, og så sunget selv.. Er det noen som kan hjelpe meg så er jeg veldig takknemlig. Hei! Jeg sang den i bryllupet til venninnen min i kirken.. Lykke til!!Jeg skal også muligens synge for min elskede på vår store dag,spent Endret 15. juli 2008 av Veslejenta
Veslejenta Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator
Mo9qa Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Tok et raskt søk, og dette er hva jeg fant: http://www.amazon.com/Day-Remember-Instrum...g/dp/B000066RG3
Kristi Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 jeg vil tro du kan bruke en karaoke dvd med denne sangen på. Det får du kjøpt bl.a. på www.funkaraoke.no
Jade Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvis du kjøper karaoke-dvd, så ville jeg ha prøvehørt/-sett den først, så du ikke risikerer at det er slik midi-lignende musikk... Kanskje du kjenner noen som kan spille inn musikken på CD (piano el.l.?) Endret 16. juli 2008 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå