Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har funnet den perfekte kajal som holder seg på våtkanten, den heter Lancome Crayon Kohl Waterproof. Den holder seg som sagt veldig godt, men nå trenger jeg den ultimate øyesminkefjerner for å fjerne den. Noen som vet?
Lille Lea Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Kajal? Det er våtliner? Også på våtlinjen? Fikk ikke det helt til å stemme jeg...
Gjest Lacuna Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 (endret) Kajal er eyeliner i blyantform. Du bør nok forsøke med en fjerner for vannfast sminke, enten en tofase-fjerner av den typen man rister sammen (finnes hos de fleste merker), eller for eksempel kremgeleen fra Body Shop, som er min favoritt for tida. Den kommer i en hvit tube med flipkork, og koster 119 kroner. Endret 15. juli 2008 av Lacuna
Gjest NastyNice Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Den beste øyemakeup-fjerneren jeg har prøvd til vannfast sminke er faktisk MAC sin blanke "olje" flaske med pumpe. Flasken er helt blank og innholdet er oljeaktig. Øyesminken fjernes uten å måtte gni veldig mye, pluss at pumpehodet er utrolig praktisk. Drøy er den også Anbefales!
Rexina Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Ja sminkefjerner til vannfast sminke på en q-tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå