Silfen Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hvor kan jeg finne det? Jeg har tidligere bare brukt babiesonline, for det tar to min. å sette opp. Men de har nå lagt inn en sperre mot linking fra deres sider. Så, jeg trenger en ny side. Må jeg lage hjemmeside? Finnes det noe fixferdig? Hater forum der jeg ikke kan linke rett fra pcn altså! *argh*
Gjest Admin'C Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Øh jeg fikk ikke problemet her, trenger du en ny startside?
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2003 Nope. Jeg trenger en nettadresse som er "min" der jeg kan legge inn bilder som jeg vil legge ut på andre forum. Forum som ikke har en funksjon slik at man kan legge inn direkte fra pcn. Dette har jeg brukt babiesonline sine hjemmesider til. De har nå sperret for lenking. Derfor må jeg ha ett nytt sted å legge inn mine bilder. Lurer derfor på om det finnes sider tilsvarende babiesonline som tar 2 min. å sette opp og som tillater viderelinking av bilder. Eller om jeg må lage en hjemmeside.
Gjest Admin'C Skrevet 26. mai 2003 #4 Skrevet 26. mai 2003 Du har jo sikkert hjemmesideplass så bare legg ut bildene på plassen, ingen skal jo se siden og da kan du bare lenke til bildene
chandler Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 Du ber altså enkelt og greit om et sted å legge ut saker og ting slik at de er tilgjengelige for den store VerdensVeVen. Jeg er iallfall veldig fornøyd med start.no som gir deg et 30MB hjemmeområde på raske servere. Jeg har ikke opplevd at de ikke nekter deg å lenke inn til sidene der iallfall. *Klikk*
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2003 Hjemmesideplass ja. Men da må jeg jo lage. Har ikke lyst til det. Argh. Alt var så enkelt før.
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2003 Du ber altså enkelt og greit om et sted å legge ut saker og ting slik at de er tilgjengelige for den store VerdensVeVen. Jeg er iallfall veldig fornøyd med start.no som gir deg et 30MB hjemmeområde på raske servere. Jeg har ikke opplevd at de ikke nekter deg å lenke inn til sidene der iallfall. *Klikk* For å bedre kapasiteten på hjemmesidene (home.no.net), vil følgende regler nå gjelde for FTP-tilgang til egne hjemmesider: I utgangspunktet må du bruke den oppringte Internett-tilkoblingen fra Start.no for å få tilgang til hjemmesideserveren på FTP. Du finner informasjon om dine innstillinger på Min profil. Brukere utenfor Norge vil generelt ikke få ftp-tilgang.
chandler Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Hmm... Var ikke klar over dette. Var under den (des)illusjon at alt virket slik det gjorde da jeg hadde hjemmesidene mine der. Hvis du allikevel velger å ha sidene dine der, kan du jo bare legge ut den fila du vil skal være der, og ikke lage noen hjemmeside.... slik at bare filen ligger på området der. Tar selvfølgelig forbehold for at det ikke virker etter forrige lille feil.
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2003 Jeg kan ha hjemmeside på broadpark også. Hadde jeg skønt bæret av hva de mener med ftp og html og greier. Gir opp!
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2003 #10 Skrevet 26. mai 2003 Hvis det er bilder du vil legge ut, så registrer deg på http://www.elitefoto.no/ (for eksempel.. finnes flere sånne). Da kan du dele bildene dine og legge ut en link til dem. Vet ikke om det var noe sånt du mente men...
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2003 Nei, jeg vil bruke adr. til bildene og legge dem inn andre steder. Men så er det dette med at folk besjytter seg mot båndbreddetyveri og sånt, ikke sant. som jeg skjønner. Men den siden jeg har brukt, har ikke sperret mot viderelenking før nylig. Og jeg lurer egentlig bare på om det finnes andre slike sider. Som ikke er et pes å lage.
Retz Skrevet 26. mai 2003 #14 Skrevet 26. mai 2003 FTP er et program som overfører filer fra pc'n din til serveren hvor du har hjemmesida di. Jeg bruker denne: http://www.smartftp.com/download/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå