Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I fjor vår motet jeg meg opp til å få vokset legger, lår og binkinilinje i en salong. Hun som utførte behandlingen var keitete og usikker, og det virket som om hun nesten ikke turte spørre hvordan jeg ville ha vokset bikinilingjen etc. Hun kommenterte også at det var litt vanskelig å vokse der hårene ikke vokser samme vei (noen hår på innsiden av lårene vokser vannrett - merkelige greier), noe jeg i grunnen føler er hennes oppgave å løse... I tillegg mente hun at det ikke var nødvendig å vokse framsiden og utsiden av lårene siden hårene er så tynne og lyse der (men rikelig synes jeg; barberer alltid der når jeg skal ha korte skjørt). Jeg gikk med på det da, ville bli fortest mulig ferdig fordi jeg følte meg svært ukomfortabel i hennes hender.

Jeg forlot salongen med piggete legger og lår, og følte meg som en dårlig ribba høne. Måtte til med barbering allerede dagen etter for å bli glatt...

Er det vanlig å møte på slike urutinerte og usikre mennesker i flotte salonger, eller var jeg max uheldig? Hadde jeg for store forventinger til hvor glatt jeg kunne bli etter voksing, eller var hun rett og slett ikke flink? Er det mitt hår det er noe galt med?

Uff, jeg sitter her og gruer meg til å møte bininisesongen her jeg, for i år blir det barbering og piggete lår.

Vurderer å prøve laser ihvertfall på lår og bikinikant (men det blir jo ikke før til høsten da). Er det noen som vet om dette er egnet for stive mørke hår? Har "felt" med slike bak lårene + litt på innsiden og i "forlengelsen" av bininkikanten. Resten er lyst og tynt. Merkelig :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det der høres forferdelig ute. Du bør ringe og klage! Det skal ikke være sånn.

Skrevet

Det er ikke sånn det skal være! Og jeg tror de færreste får slik behandlig også. Har du betalt for en vare så forventer man bedre resultat enn det der. Litt sent å klage siden det er et år siden, men jeg er sikker på at du ikke blir misfornøyd hvis du finner en skikkelig klinikk denn gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...