Majken Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Starter en tråd for å fiske litt oppmuntring...... Har nettopp kommet i gang med jobb og har flytta. Og mens jeg var arbeidsledig tenkte jeg at når jeg hadde kommet meg på beina med jobb og leilighet skulle jeg ta opp en eller annen sosial aktivitet. Men nå som jeg har kommet på beina, så vet jeg ikke om jeg tør. Er bestandig redd for å møte folk...... Var ikke med på noen aktiviteter som barn eller ungdom heller, og da er det vanskelig å begynne som voksen. Men jeg vet at jeg trenger det. Sport ligger ikke helt for meg så det er jo utelukket. Syklubb og lignende blir litt for stillesittende. Teater tror jeg nok ligger litt mer for meg, bare jeg klarer å komme meg ut av døra. Er det noen her inne som driver med amatørteater som kan fortelle litt om det? Eller er det noen som i hvert fall kan gi meg et spark bak så jeg kommer meg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Veit ikke så innmari mye om amatørteater, bortsett fra at jeg synes det er gøy å stå på scenen i blant. Revy er kanskje også en idé? Synes uansett du skal komme deg ut og i gang med noe - så her er et spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå