Gå til innhold

Aldersforkjell

Lille-me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Christina_*

Nei, det er ikke mye.. Jeg er 18 år og kjæresten min er 26... Men skal siees at jeg var 16 da eg traff han og han løy og sa han var 21 da.... Og etter et halvt år fortalte han at han fylte 25 det året, men at han løy for han visste jeg aldri ville fortsatt med han.. Jeg klikket på han da, og synes det var ekkelt å tenke på, siden jeg var så ung da.. Men nå går det greit.. De 8 årene merker vi faktisk ikke.. Men jeg er vel litt moden og han er jo gutt, så vi møtes på halvveien.. Pluss at han ser ikek eldre ut enn meg så det er jo også positiv.. hehe.. Han må ennå vise leg for å kjøpe røyk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjell på fem år er ingenting å tenke over :)

Om du syns han er veldig voksen i forhold til deg nå, så vil det jevne seg ut etterhvert som tiden går, og jenter er jo ofte raskere modne enn gutter, så det kan jo hende dere ikke merker noe til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjell på fem år er ingenting å tenke over :)

Om du syns han er veldig voksen i forhold til deg nå, så vil det jevne seg ut etterhvert som tiden går, og jenter er jo ofte raskere modne enn gutter, så det kan jo hende dere ikke merker noe til det :)

Ja, det er sant.

Takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

5 år kan både være stor og liten aldersforskjell, det kommer helt an på hvordan personene er. selv er jeg samboer med en som er 11år eldre enn meg, men syntes ikke aldersforskjellen er stor fordi vi er på samme sted i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg var 18 år da jeg traff min nåværende samboer. Han var på det tidspunktet 23 år. :)

Jeg var som deg, litt skeptisk, og syntes de fem årene som skilte alderen vår var utrolig mye. Han hadde tross alt gjort veldig mye fra han var 18 til 23 (hatt samboer, studert i utlandet, vært i militæret, bodd lenge hjemmefra, hatt fast jobb, begynt å studere osv), mens jeg var ikke en gang ferdig på videregående.

Jeg gruet meg også veldig til å fortelle det til foreldrene mine, men de tok det hele med stor ro, de sa i hvert fall aldri noe på det. Kjæresten min har aldri vært skeptisk til aldersforskjellen, slik som jeg var.

Jeg har riktig nok fått en del kommentarer fra venner om at jeg er sammen med en gamling osv, men jeg regner med at de ikke legger noe mer i det enn at de tuller og tøyser.(..)

Uansett: Sagt innledningsvis er denne fem år eldre mannen samboeren min i dag. Nå er vi på temmelig nøyaktig samme sted i livet og aldersforskjellen merker vi ingenting til i det hele tatt. Det har vi egentlig aldri gjort, selv om jeg var skeptisk i startfasen av forholdet. Jeg skjønner at du er litt engstelig, men etter hvert som tiden går, vil du se at det gjevner seg ut, og at de fem årene ikke har noen ting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest gamlemor

Jeg har vært gift med min tolv år eldre mann i snart 40 år. Vi har tre barn og fire barnebarn. Aldersforskjellen har vært det minste problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS-her
Jeg var 18 år da jeg traff min nåværende samboer. Han var på det tidspunktet 23 år. :)

Jeg var som deg, litt skeptisk, og syntes de fem årene som skilte alderen vår var utrolig mye. Han hadde tross alt gjort veldig mye fra han var 18 til 23 (hatt samboer, studert i utlandet, vært i militæret, bodd lenge hjemmefra, hatt fast jobb, begynt å studere osv), mens jeg var ikke en gang ferdig på videregående.

Jeg gruet meg også veldig til å fortelle det til foreldrene mine, men de tok det hele med stor ro, de sa i hvert fall aldri noe på det. Kjæresten min har aldri vært skeptisk til aldersforskjellen, slik som jeg var.

Jeg har riktig nok fått en del kommentarer fra venner om at jeg er sammen med en gamling osv, men jeg regner med at de ikke legger noe mer i det enn at de tuller og tøyser.(..)

Uansett: Sagt innledningsvis er denne fem år eldre mannen samboeren min i dag. Nå er vi på temmelig nøyaktig samme sted i livet og aldersforskjellen merker vi ingenting til i det hele tatt. Det har vi egentlig aldri gjort, selv om jeg var skeptisk i startfasen av forholdet. Jeg skjønner at du er litt engstelig, men etter hvert som tiden går, vil du se at det gjevner seg ut, og at de fem årene ikke har noen ting å si.

ts her. så fint å høre. takk igjen for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...